عشق فقط عشق علی رهبر فقط سید علی
ولایت ، سیاسی ، فرهنگی ، شهدا ، تفریحی ، دل نوشته ، اطلاع رسانی

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه ای شصت و پنج سال تجاوز وحشیانه صهیونیستها به خانه و کاشانه مردم و آغاز دور تازه نسل کشی زنان و مردان و کودکان بی دفاع فلسطینی را محکوم کرد.

 

در این اطلاعیه آمده است:

در حالی حملات رژیم صهیونیستی به غزه ، وارد پنجمین روز خود می شود که شاهد سکوت خیانتبار کشورهای عربی و نشست بی خاصیت و  فوق العاده شورای امنیت سازمان ملل متحد بوده ایم .

اینک در شروع ماه محرم ، ماه خون و قیام حسینی ، ملت رشید ایران اسلامی ، با شرکت در تظاهرات سراسری خود روز جمعه 26 آبان و پس از اقامه نماز معنوی جمعه ،در بیش از 700 شهر کشور ، خشم و نفرت خود را نسبت به رژیم جعلی صهیونیستی فریاد زده و با مردم ستمدیده و مبارز غزه ، اعلام همدردی خواهد داشت .

مشتهای گره کرده و پر از خشم مردم ایران در روز جمعه 26 آبان ماه ،یک صدا شعار مرگ و نابودی رژیم جعلی ، صهیونیستی اسراییل و دیگر ستمگران جهان را فریاد خواهد زد .

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پایان این اطلاعیه ، از عموم مردم عزیز در تهران و بیش از 700 شهر کشور درخواست کرد تا با حضور در صفوف معنوی نماز جمعه این هفته و شرکت در تظاهرات سراسری پس از اقامه نماز ،وحدت و انسجام خویش و دفاع از مردم مظلوم فلسطین را به نمایش بگذارند .

این تظاهرات در تهران پس از اقامه نماز و از تمامی دربهای دانشگاه تهران به سمت میدان فلسطین و همزمان در تمام استانهای کشور ودر بیش از 700 شهر و شهرستان برگزار خواهد شد.

منبع: فارس نیوز



...


طبقه بندی: <-CategoryName->
نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 25 / 8 / 1391برچسب:, توسط مسعود

شیطان بزرگ آمریکا و رژیم اشغالگر صهیونیستی به خیال خودشان با ساخت و انتشار این فیلم توهین آمیز میتوانند

در ایمان جوانان ما خللی وارد کرده و آنها را نسبت به مقدساتمان بی اعتنا نشان دهند، ویا اینکه فکر کردند میتوانند

با این فیلم باعث ایجاد تفرقه شوند.

ولی زکی خیال باطل  ، کاملا بر خلاف مقاصد شوم آنان اتفاق افتاد وهمانگونه که میبینید کل مسلمانان جهان به خروش آمدند و وحدت بین آنها محکم تر شده.

به گفته یکی از معصومین : خداوند دشمنان ما را از احمق ها قرار داده است.



...


طبقه بندی: <-CategoryName->
نوشته شده در تاریخ جمعه 29 / 6 / 1391برچسب:, توسط مسعود

من در برابر این اقدام بی شرمانه آمریکا و رژیم اشغالگر صهیونیستی میگویم که تا وقتی که ما مسلمانان جهان هستیم و خون در رگهای ما جریان دارد ، از پیامبرانمان ، از دینمان، از مذهبمان و مقدساتمان دفاع خواهیم کرد

و ذره ای عقب نشینی نخواهیم کرد .وبه آنها میگویم که هرگز نمی توانند با این کارهایشان به مقاصد پلید خود برسند.
و تا لحظه موعود منتظر هستیم تا چنان انتقام سختی از آنها بگیریم ،که زمین و زمان تا کنون به خود ندیده باشد.

مرگ برآمریکا

مرگ بر اسرائیل



...


طبقه بندی: <-CategoryName->
نوشته شده در تاریخ جمعه 29 / 6 / 1391برچسب:, توسط مسعود

منبع: www.farsnews.com

 

به گزارش خبرگزاری فارس، مراجع عظام تقلید حضرات آیات نوری همدانی ، مکارم شیرازی، صافی گلپایگانی، جعفر سبحانی و علوی گرگانی با انتشار بیانیه‌های شدیداللحن،اقدام نفرت‌انگیز در ساخت فیلم موهن به ساحت پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد(صلى الله علیه و آله و سلم) ) را محکوم کردند.

 

واکنش حضرت آیت الله نوری همدانی به فیلم موهن آمریکایی

حضرت آیت الله نوری همدانی در پیامی پخش فیلم موهن به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) را محکوم و تاکید کردند: آمریکا باید منتظر اقدامات شدیدتر مسلمانان جهان باشد.

این مرجع تقلید در پیام خود پخش فیلم آمریکایی اهانت آمیز به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام را اقدامی نفرت انگیز توصیف و آن را محکوم کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

از قراری که رسانه ها گزارش می کنند فیلمی از طرف آمریکا که مشتمل بر اهانت به ساحت مقدّس پیغمبر معظم اسلام صلی الله علیه و آله میباشد، ساخته شده و موجب خشم و اعتراض مسلمانان گردیده است.

ما نیز ساخت این فیلم را به شدت محکوم و اعلان می کنیم که مسلمانان هرگز در برابر این حرکات شیطانی آرام نخواهند نشست و آمریکا منتظر اقدامات شدیدتر باشد.

حسین نوری همدانی

22/6/1391

 

عمل ننگین توهین به ساحت پیامبر اسلام(ص) بی‌جواب نخواهد ماند

همچنین حضرت آیت الله مکارم شیرازى با انتشار پیامی ساخت فیلم موهن آمریکایى بر ضدّ اسلام و پیامبر اکرم (ص) را شدیدا محکوم کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بار دیگر دست‌هاى آلوده صهیونیست‌ها و بعضى از کشیش‌هاى افراطى آمریکایى که سوء نیت خود را قبلا در مورد آتش زدن قرآن مجید نشان داده بودند از آستین خیانت درآمد و محصول آن فیلمى آمریکایى با اهانت‌هاى بى‌سابقه نسبت به پیامبر اسلام (صلى الله علیه وآله وسلم) بود.

این عمل زشت و ننگین نشان داد که آنها از ترس بیدارى جهان اسلام و گسترش این آئین الهى در جهان سخت به وحشت افتاده‌اند و به هر کار احمقانه‌اى دست مى‌زنند که قطعآ نتیجه معکوس خواهد داشت.

خوشبختانه مسلمانان بیدار در چندین کشور عربى و اسلامى واکنش شدیدى نشان دادند و اثبات کردند که این اعمال ننگین بدون جواب نخواهد ماند.

لازم است مسلمانان سایر کشورها و مسلمانان بیدار کشورمان نیز با آنها هم صدا شده و در روز جمعه پاسخ دندان‌شکنى به این توطئه صهیونیستى ـ آمریکایى بدهند.

شگفت‌آور اینکه مسئولین آمریکایى و شوراى امنیت که دست‌نشانده آنهاست نه تنها این عمل را محکوم نکردند بلکه بعضى از آنها با اهانت به کسانى که در برابر سفارت‌خانه‌هاى آنان دست به تظاهرات زده بودند آنها را افرادى وحشى خواندند، در حالى که نام وحشى شایسته کسانى است که بدون هیچ دلیلى به مقدّس‌ترین اعتقادات مسلمین اهانت مى‌کنند و جهان را از آنچه هست ناامن‌تر مى‌نمایند.

ما ضمن محکوم کردن شدید این اهانت بى‌سابقه از همه مسلمین جهان مى‌خواهیم با پاسخ‌گویى مناسب و منطقى درس عبرتى به آنها و محرّکان آنها بدهند تا براى همیشه این‌گونه اعمال زشت و نفرت‌انگیز را فراموش کنند. (یُرِیدُونَ أَنْ یُطْفِئُوا نُورَ اللهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَیَأْبَى اللهُ إِلاَّ أَنْ یُتِمَّ نُورَهُ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ)

1391/06/23

جوامع علمی جهان با این اهانت برخورد کنند

حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی نیز در دیدار جمعی از طلاب و فضلای حوزه علمیه، با محکومیت اهانت جدید دشمنان دین مبین اسلام، خواستار برخورد جوامع علمی و بین المللی و آزادی‌خواهان جهان با این اهانت شد.

وی با بیان اینکه مبارزه با اسلام و پیامبر گرامی اسلام صلی الله علیه و آله از آغاز ظهور دین عزیز اسلام سابقه داشته است فرمودند: از روز اول که پیامبر عالیقدر اسلام برای نجات مردم ستمدیده و هدایت نسل‌های بشری به رسالت مبعوث شدند، دشمنان اسلام - که بیم و هراس زیادی از پیشرفت سریع این دین آسمانی داشتند- با آن وجود مقدس و قرآن کریم مخالفت‌ها نمودند که به خیال خام خود بتوانند جلوی پرتوافشانی نور خداوند را بگیرند ولی بحمدالله تا امروز موفق نشده و نخواهند شد.

آیت‌الله صافی گلپایگانی در ادامه باتوجه به پیشرفت و گسترش دین اسلام در سراسر جهان بیان داشت: مشاهده می‌شود که بسیاری از مردم حقیقت‌جو و جوانان آزادی‌خواه در کشورهای دنیا؛ به خصوص آمریکا و اروپا، گرایش شدیدی به دین مقدس اسلام پیدا دارند و هر ساله شاهد تشرّف بسیاری از آنان به این دین مبین می‌باشیم.امروز در آمریکا احداث مساجد و مراکز اسلامی پیشرفت قابل توجهی دارد و این، نشان از حقیقت این دین و تطابق احکام و دستورات آن با فطرت پاک و سلیم انسان‌ها دارد.

مرجع عالیقدر شیعه در ادامه با اشاره به اهانت جدید دشمنان علیه پیامبر مکرم اسلام صلی الله علیه و آله اظهار داشت: دشمنان قسم‌خورده‌ی اسلام با روش‌های جدید خود به مبارزه با اسلام عزیز که در حقیقت مبارزه با نور و هدایت الهی است برآمده و با ساختن فیلم‌های موهن به مقدسات، اهانت می‌نمایند.

ما با محکوم کردن این اهانت از مردم آزادی‌خواه دنیا و به خصوص مراکز علمی و دانشگاه‌های بزرگ ادیان مختلف جهان می‌خواهیم که این اعمال ضد دین، ضد علم و ضد منطق را محکوم کرده و به وظیفه‌ی بزرگ علمی و وجدانی خود عمل نمایند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: انشاء الله اسلام، سرتاسر گیتی را فتح می‌نماید و مردم ستم‌دیده و مظلوم جهان را -که از ستم مستکبرین و استعمارگران به ستوه‌ آمده‌اند- از سلطه‌ی آنان نجات می‌دهد، و در سرتاسر گیتی شاهد ندای الله اکبر و اهتزاز پرچم اسلام خواهیم بود.

 

بر همه مسلمانان لازم است که عکس العمل مناسب نشان دهند 

همچنین حضرت آیت‌الله جعفر سبحانی با انتشار پیامی فیلم موهن آمریکایى بر ضدّ اسلام و پیامبر اکرم (ص) را به شدت محکوم کرد.

پیام  این مرجع تقلید شیعیان به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

پیامبران آسمانی، آموزگاران الهی در میان تمام ملل جهان از احترام ویژه ای برخوردارند، زیرا آنان در تمام ادوار، مصلحان جامعه بوده و ارزنده‌ترین خدمت را به انسانیت عرضه داشته‌اند.

در مقابل یک چنین خدمت ارزنده، انسان و یا انسان نماهایی فیلم بسیار موهن نسبت به خاتم پیامبران (صلی الله علیه و آله) ساخته و از این طریق احساسات پاک یک میلیارد مسلمان جهان را جریحه دار ساخته‌اند.

این چنین رفتار با بزرگترین رسول آسمانی یعنی حضرت محمد بن عبدالله (صلی الله علیه و آله )، حاکی از رذالت و ناپاکی و به یک معنا بی خردی سازندگان آن است.

بر همه مسلمانان جهان لازم است که عکس العمل بسیار مناسب از خود نشان داده تا بار دیگر دشمنان در فکر تکرار آن نوع اعمال نباشند و به امید روزی که پرچم اسلام در سرتاسر جهان به اهتزار در آید.

جعفر سبحانی

قم – حوزه علمیه

 

دشمنان جبهه حق از عذاب سخت الهی غافلند 

حضرت آیت‌الله علوی گرگانی نیز با انتشار بیانیه جداگانه،ساخت فیلم موهن به ساحت حضرت رسول (ص) را به شدت محکوم کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

                                       بسم الله الرحمن الحیم  

قال الله تعالی : هل تنقمون منا الا ان آمنا بالله  و ما انزل الینا و ما انزل من قبل و ان اکثرکم فاسقون (مائده 58)

دشمن قسم خورده جبهه حق بار دیگر بغض خود را نسبت به پیامبر رحمت و عزت  اشکار کرد و با ساخت فیلمی موهن کینه های درونی خود را آشکار نمود.

اینان که به زعم خود با این کار قصد زنده کردن دوران جنگهای صلیبی و زمینه سازی برای جنگ بین تمدنها را در سر می پرورانند ازعذاب سخت الهی غافلند لکن به زودی به سزای عمل خود خواهند رسید و طبق وعده خدا که می فرماید «یخربون بیوتهم بایدیهم و ایدی المومنین » به دست خود یا مومینن خانه خراب خواهند شد.

اینجانب این اهانت عظیم را که از ناحیه برخی کارگردانهای شیطان صفت و با چراغ سبز صهیونیزم بین الملل انجام گرفته،محکوم می‌کنم و امت اسلامی را به هوشیاری نسبت به دسیسه های دشمنان فرا می خوانم و از شیعیان نیز می‌خواهم با تبعیت از علمای وارسته و آگاه و تبعیت از مکتب ولایت فقیه مسیر درست را پیموده و دسیسه های دشمنان را خنثی کرده و خشم خود را به درستی به جهانیان نشان دهند.



...


طبقه بندی: <-CategoryName->
نوشته شده در تاریخ چهار شنبه 27 / 6 / 1391برچسب:, توسط مسعود
صفحه قبل 1 صفحه بعد