عشق فقط عشق علی رهبر فقط سید علی
ولایت ، سیاسی ، فرهنگی ، شهدا ، تفریحی ، دل نوشته ، اطلاع رسانی

به گزارش گرداب، "صداي آمريكا" گفت: تا زماني كه آقاي خامنه اي تصميم گيرنده نهايي و حاضر در صحنه است، تحريم ها و فشارهاي غرب نمي تواند ايران را وادار به تسليم كند.

اين رسانه آمريكايي با مرور تحريم‌هاي غرب گفت: تنها راهي كه تحريم ها مي تواند مؤثر واقع شود اين است كه گروهي در ايران دست ها را بالا بگيرند، اما تا زماني كه آقاي خامنه اي تصميم‌گير نهايي است،چنين اتفاقي امكان‌پذير نيست و جمهوري اسلامي عقب‌نشيني نخواهد كرد.

از سوي ديگر روزنامه "لس آنجلس تايمز" در گزارشي نوشت: تشديد تحريم ها عليه ايران خطرناك است و مي تواند به جاي متوقف كردن برنامه هسته اي ايران، نتيجه عكس داشته باشد و احساسات ضدغربي مردم ايران را شدت بخشد.

روزنامه آمريكايي افزود: اين خطر نيز وجود دارد كه موضوع تحريم اقتصادي و آثار آن، باعث شكاف بيشتر ميان كشورهاي عضو ائتلاف با غرب شود.

 روزنامه انگليسي "اينديپندنت" نيز مواضع آمريكا و غرب در قبال برنامه هسته‌اي ايران را شديداً رياكارانه خواند و نوشت:  

ادامه مطلب را مشاهده نمایید 





ادامه مطلب...
...



طبقه بندی: <-CategoryName->
نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 28 / 2 / 1391برچسب:, توسط مسعود


مرحوم آیت‌الله طالقانی تصریح می‌فرمودند: آقای خامنه‌ای امید آینده
اسلام است. آیت‌الله العظمی میلانی در سنین جوانی ایشان را مجتهد خطاب می‌کند. 

 

منبع برای تمامی سخن بزرگان:www.jahannews.com



...


طبقه بندی: <-CategoryName->
نوشته شده در تاریخ جمعه 27 / 2 / 1391برچسب:, توسط مسعود


روزی بعد از ملاقات حضرت آقا با آیت‌الله بهاءالدینی از ایشان می‌پرسند
که آیا دیروز مقام معظم رهبری به اینجا آمده بود؟ ایشان در جواب
می‌فرمایند: بله چند دقیقه خورشید اینجا تابید و رفت، او چون خورشید دارای خیر و برکات است. 

یکی از روزها که حضرت آقا تشریف برده بودند به جمکران، حدود ساعت دو شب به حضرت آیت‌الله العظمی بهاءالدینی خبر می‌دهند که آقا صبح بعد از نماز می‌خواهند تشریف بیاورند منزل شما. تیم حفاظت ساعت چهار صبح برای آماده کردن شرایط به منزل ایشان می‌روند که متوجه می‌شوند آقای بهاءالدینی، پیرمرد نود ساله جلوی در خانه ایستاده‌اند. می‌گویند: آقا چرا با این کهولت سن اینجا تشریف دارید؟ ایشان می‌فرمایند: برای دیدن رهبر بزرگ انقلاب، من از همان ساعتی که شما زنگ زدید آمده‌ام استقبال.



...


طبقه بندی: <-CategoryName->
نوشته شده در تاریخ جمعه 27 / 2 / 1391برچسب:, توسط مسعود


این مرد بزرگ عز اسلام است و هرکس با این مرد بزرگ با مقام معظم رهبری مخالفت کند خدا ازش نمی گذرد، اگر یقین نداشتم نمی گفتم خدایا تو شاهدی که چیزی می دونم و می گم جوانی باشد، پیری باشد، هرکس باشد با یک مشت افکار پوسیده و پاشیده که از صاحبان هواهای فاسد نفسانی گاهی عرضه می شود. توجه فرمودی؟
اگر کسی گوش به حرف کسی بده و خدای ناکرده بر این بر بیاد که
با این مرد بزرگ که امروز آبروی اسلام است، عز اسلام است. این فرزند حضرت زهرا، امروز این میراث پرچم دار اسلام است، امروز این میراث مشعل دار ام القری است. رهبر ما این مرد بزرگه هرکس با او مخالفت کنه با اسلام مخالفت کرده و هرکس با شئونات اسلام مخالفت کند خدا او را نمی بخشد حواستون باشه. 



...


طبقه بندی: <-CategoryName->
نوشته شده در تاریخ جمعه 27 / 2 / 1391برچسب:, توسط مسعود


علامه عظیم‌الشأن حضرت آیت‌الله حسن‌زاده آملی، جلوی حضرت آقا دو زانو نشسته و ایشان را مولا خطاب می‌کنند. حضرت آقا ناراحت شده و به علامه می‌فرمایند این کار را نکنید. علامه حسن‌زاده می‌فرمایند: اگر یک مکروه از شما سراغ داشتم این کار را نمی‌کردم.
ایشان در جای دیگر فرموده‌اند: گوش‌تان به دهان رهبر باشد. چون ایشان گوششان به دهان حجت‌بن‌الحسن(عج)است. این جملات وقتی بیشتر معنا پیدا می‌کند که بدانیم صاحب تفسیر المیزان، علامه عارف آیت‌الله طباطبایی(ره) درباره شاگردش علامه حسن‌زاده فرموده‌اند:
حسن‌زاده را کسی نشناخت جز امام زمان (عج). 



...


طبقه بندی: <-CategoryName->
نوشته شده در تاریخ جمعه 27 / 2 / 1391برچسب:, توسط مسعود


فرزند آیت‌الله العظمی بهجت با اشاره به همزمانی روزهای پایانی عمر پدر بزرگوارشان با سفر رهبر انقلاب به استان کردستان، در بیان حالت روحی ایشان، به حساسیت این مرجع تقلید نسبت به سلامت رهبری اشاره می‌کند و می‌گوید: این موضوع سبب شد تا معظم‌له برای سلامتی رهبر انقلاب چندین ختم ویژه صلوات و ذکر را گرفتند و مداومت بر این ختم‌ها که برای سلامتی رهبر انقلاب بوده است تا آخرین ساعت عمر حضرت آیت‌الله بهجت ادامه داشته است. برخی نیز از پیش‌بینی رهبری آقا چند سال پیش از رهبری توسط ایشان خبر داده‌اند. 



...


طبقه بندی: <-CategoryName->
نوشته شده در تاریخ جمعه 27 / 2 / 1391برچسب:, توسط مسعود

امام خمینی(ره) خطاب به مقام معظم رهبری در زمان ریاست جمهوری ایشان: هر موقعی‌که شما به سفر می‌روید، من مضطرب هستم تا برگردید. خیلی سفر نروید!
همچنین امام راحل در مورد امام خامنه ای می فرمودند: شما مانند خورشیدی هستید که نورافشانی می کنید. 



...


طبقه بندی: <-CategoryName->
نوشته شده در تاریخ جمعه 27 / 2 / 1391برچسب:, توسط مسعود

امروزه متاسفانه دربین ما جوانان یک حرف اشتباه باب شده:

مثلا  با بی حجابی وارد جامعه میشویم و با خودمان میگوییم " بابا این همه بی حجاب منم یکی از اونا"

 

یک مثال خیلی ساده میزنم:

 

این حرف مثله این میمونه که 100 نفر وارد یک کشتی میشوند و کشتی در بین راه در حال غرق شدن است از این 100نفر  فقط 2 نفر شنا بلد هستند و98 نفر در حال غرق شدن ، پس این 2 نفر هم بگویند چون موقع سوار شدن در کشتی 100 نفر بودیم و حالا 98 نفر دارن غرق میشن بیا ما هم خودمان را غرق کنیم.

آیا این درست ومنطقی هست؟!

قضاوت با شما

 

 



...


طبقه بندی: <-CategoryName->
نوشته شده در تاریخ دو شنبه 23 / 2 / 1391برچسب:, توسط مسعود

وال استریت ژورنال: «یک تمرین جنگی بر اساس شرایط احتمالی وقوع جنگ در آب های خلیج فارس انجام شد. نتایج این تمرین زنگ خطر جدی برای ارتش آمریکا بود چون در پایان آن مشخص شد که اگر نیروهای مسلح ایران بتوانند به طور موثر از تمام روش های جنگ نامنظم استفاده کنند ضربات بسیار سنگینی به نیروی دریایی آمریکا خواهند زد.»

وزنامه وال استریت ژورنال(Wall Street Journal)، روزچهارشنبه 30 فروردین(April.18) به بررسی توان نظامی ایران در مقابله با حمله ارتش آمریکا پرداخت.
روزنامه «وال استریت ژورنال» بر اساس گفت و گو با شماری از افسران عالی رتبه ارتش آمریکا و کارشناسان امور نظامی به بررسی شرایط و تاکتیک های دو طرف در صورت وقوع جنگ بین ایران و آمریکا پرداخته و می نویسد: «به احتمال قوی، موثرترین روش ایران در مقابله با قدرت نظامی آمریکا استفاده از روش های چریکی و جنگ نامنظم خواهد بود.»
وال استریت ژورنال از قول افسران عالی رتبه نیروی دریایی آمریکا نقل می کند: «ایران مسلما با استفاده از روش های جنگ نامنظم سعی خواهد کرد که در آب های خلیج فارس به ناوگان دریایی آمریکا ضربه بزند. ایران در تمام مقاطعی که تنش در سطح منطقه افزایش یافته تهدید کرده است که تنگه هرمز و مسیر کشتیرانی مهم برای انتقال نفت را مسدود خواهد کرد.


کارشناسان امور دفاعی ارزیابی می کنند که احتمالا ایران تاکنون پنج هزار مین ضد کشتی انبار کرده است. این مین ها از ابزارهای انفجاری بسیار ساده که بر اثر برخورد منفجر خواهند شد تا مین های بسیار پیشرفته که می توان در بستر دریا کار گذاشت، را شامل می شوند.
کشف و خنثی کردن این مین ها می تواند برای نیروی دریایی آمریکا یک دردسر بزرگ ایجاد کند. در سال 1988 یکی از ناوهای ترابری نیروی دریایی آمریکا با یکی از همین مین ها برخورد کرد و در معرض غرق شدن قرار گرفت.»
همچنین این روزنامه در بخش دیگری می نویسد: «یک مورد دیگر از تسلیحات ایران که خطرناک می باشد اژدرهایی است که آنها را می توان از عرشه هر نوع کشتی شلیک کرد. بنابر این کشف موقعیت و ردیابی آنها برای آمریکا دشوار خواهد بود. علاوه بر این، چنین اژدرهایی را می توان از زیردریایی ها نیز شلیک کرد. وسیله دیگری که ایران با استفاده از آن می تواند روش های جنگ نامنظم در آبهای خلیج فارس را پیش ببرد قایق های سبک و تندرو هستند. استفاده از تعداد بسیار زیادی از این قایق های سبک وتوپدار می تواند امنیت یک ناو جنگی را به خطر بیاندازد.
در اوایل سال 2008 تعداد بسیار زیادی از این قایق های نیروی دریایی ایران، خود را به ناوگان دریایی آمریکا نزدیک کردند. هیچ حادثه ای روی نداد ولی این اقدام تحریک آمیز برای نشان دادن خطر این قایق ها صورت گرفت.»
وال استریت در ادامه به یک مانور آمریکا در ده سال پیش در دوران ریاست دونالد رامسفلد بر وزارت دفاع آمریکا بر اساس شرایط احتمالی وقوع جنگ در آب های خلیج فارس اشاره می کند و می گوید: «نتایج این تمرین، زنگ خطر جدی برای ارتش آمریکا بود چون در پایان آن مشخص شد که اگر نیروهای مسلح ایران بتوانند به طور موثر از تمام روش های جنگ نامنظم استفاده کنند ضربات بسیار سنگینی به نیروی دریایی آمریکا خواهند زد.»
این روزنامه در مورد قدرت موشکی ایران نیز می نویسد: «نگرانی نیروی دریایی آمریکا بیش از آنکه موشک های دوربرد ایران باشد موشک های با برد کوتاه و سبک از نوع اسکاد است که آنها را می توان روی هر سکوی در حال حرکتی نصب کرد و از کنترل رادارها گریخت.» 

 

منبع:www.velayat1389.mihanblog.com



...


طبقه بندی: <-CategoryName->
نوشته شده در تاریخ دو شنبه 23 / 2 / 1391برچسب:, توسط مسعود

سین شیخ الاسلام سفیر سابق ایران در سوریه در گفت‌وگویی، خاطره‌ای از مقام معظم رهبری روایت کرد که طی آن رهبری درباره جزایر سه‌گانه موضع‌گیری کردند. وی که با بولتن نیوز گفت‌وگو کرد با اشاره به اهمیت جزایر ابوموسی،‌تنب بزرگ و تنب کوچک،‌گفت: یه‌دفعه آقای قذافی و مقام معظم رهبری یه ملاقاتی داشتن، البته اون موقع رئیس جمهور بودن. در رابطه با این جزایر صحبت شد. جلود یه ملیجکی بود که قذافی داشت، معاونش بود. یه بی‌مزگی ای کرد گفتش حالا این جزایر رو می‌خواید چیکار؟ بدین به امارات. بی‌خود این همه درد سر شده. جزایر که چیزی نداره و این‌ها.

شیخ الاسلام ادامه داد: حضرت آقا فرمودند ایشون مثل این که وقتی مدرسه بوده خوب درس نخونده. این جزیره، یه نقطه استراتژیکه. یه توپ توش بذاری، تنگه هرمز رو می‌بنده و کنترل می‌کنه. ۴۰درصد نفت صادراتی دنیا از طریق تنگه‌هرمز رد می‌شه. هرکسی این چهل درصد نفت رو روش کنترل داشته باشه، رو قیمت نفت کنترل داره. آمریکایی‌ها می‌خوان ما نداشته باشیم. این سر و صداها همه مال اینه. 

 

منبع:www.funmehr.com



...


طبقه بندی: <-CategoryName->
نوشته شده در تاریخ دو شنبه 23 / 2 / 1391برچسب:, توسط مسعود

سه جزيرهی مورد بحث براي دفاع از امنيت ملي ايران و حفاظت از تنگهی هرمز اهميت غيرقابل انكاري دارند. اشراف اين 3 جزيره به منطقهی خليج‌فارس از ديگر دلايل اهميت آنها است و ايران كه به لحاظ تاريخي همواره بر اين جزاير حاكميت داشته و دارد، از اين منظر به جزيره‌هاي سه‌گانه نگاه مي‌كند.[12]
بي‌ترديد ايران در طول تاريخ از لحاظ نظامي قويترين كشور منطقه بوده است. همچنين ايران با داشتن 1375 كيلومتر خط ساحلي از بندرعباس تا شبه جزيره فاو، به‌تنهايي 5/56 درصد كل سواحل خليج‌فارس را در اختيار دارد. علاوه بر موارد فوق بزرگترين حوزه‌هاي نفت و گاز منطقه، يعني حدود 5/16 درصد ذخاير نفت و 5/45 درصد ذخاير گاز طبيعي منطقه متعلق به ايران است.[13]
جالب ‌آن‌كه قسمت اعظم ذخاير نفتي و گازي ايران در خليج‌فارس واقع‌ شده و از آن‌ مهم‌تر ‌اينكه تقريبا تمام نفت ايران از طريق خليج‌فارس و تنگه هرمز به خارج صادر مي‌شود. ايران برخلاف بسياري از كشورهاي منطقه از خط لوله انتقال نفت به خارج برخوردار نيست و از اين لحاظ شديدا به تنگه هرمز وابستگي دارد، همچنين حدود هشتاد درصد تجارت خارجي ايران از طريق خليج‌فارس انجام مي‌پذيرد كه شامل هر دو بخش واردات و صادرات مي‌شود. با اين توضيحات در خصوص جايگاه و اهميت خليج‌فارس، به‌راحتي مي‌توان وارد بحث اهميت جزاير سه‌گانه ابوموسي، تنب بزرگ و كوچك براي كشورمان شد. 

 

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


[12]. هرمیداس باوند، داود؛ مبانی تاریخی، سیاسی و حقوقی حاکمیت ایران بر جزایر تنب و ابو موسی، تهران، انتشارات وزارت امورخارجه، 1377، ص 231
[13]. احمدی، حمید؛ سیاست خارجی آمریکا در خلیج فارس، تهران، مجله اطلاعات سیاسی اقتصادی – شماره 131-132، 1377، صص 51 الی 76

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

منبع:www.pajoohe.com

 



...


طبقه بندی: <-CategoryName->
نوشته شده در تاریخ دو شنبه 23 / 2 / 1391برچسب:, توسط مسعود

گسترش ادعاهای واهی و غیر قانونی و فعالیت های ضد ایرانی امارات متحده عربی و اتحادیه نمایشی عرب , شورای همکاری خلیج فارس ( که نام جعلی شورای کشورهای عربی خلیج به خود داده اند ) در خصوص جزایر سه گانه , نام تاریخی خلیج فارس و توجه به وقایع خطرناک و سرنوشت ساز منطقه ای و بین المللی در ماه های اخیر , موجب تجاوز و تعدی به یکی دیگر از خطوط قرمز ملت ایران شده است و بررسی اجمالی مساله جزایر ایرانی خلیج فارس را ضروری ساخته است . از سوی دیگر چشم طمع بیگانگان به این منطقه غنی و استراتژیک ایرانی که به "نخستین منبع انرژی جهان" مشهور است موجب گشته است که استعمار انگلیس و آمریکا در صدد برآیند تا با تحریک اعراب بدوی منطقه به تغییر نام آن به خلیج عرب اقدام نمایند تا در طی چند سال آیند از نفوذ ایران در این منطقه همیشه ایرانی بکاهند . با عملی سازی این طرح استعماری و متجاوزانه کشورهای سودجو به راحتی پایگاه های خود را در منطقه مستحکم تر می نمایند و از منابع جهانی ایران بهره میبرند . بدون تردید ملت ایران با آشنایی نسب به حقوق تاریخی و منافع ملی خود در این برهه ی سرنوشت ساز وظایف و مسئولیت های خود را در پیشگاه تاریخ به انجام خواهد رسانید و این فتنه های زننده را ناکام خواهد گذاشت . بر طبق قوانین بین المللی , ایران تا چند دهه پیش که بحرین را در اختیار داشت بر 85% از دریای پارس(خلیج فارس) تسلط داشت . کنترل بر دریای مکران یا اریتره ( عمان ) و شمال اقیانوس هند نیز در طول تاریخ در اختیار ایران بوده است و امروزه این امر برای کشورهای فتنه انگیز و سودجوی جهان گران آمده است . پس از اشتباه فاحش محمدرضا شاه پهلوی پیرامون واگذاری مجمع الجزیره بحرین امروزه نیز شاهد توطئه های جدیدی برای جزایر سه گانه و مالکیت ایران بر خلیج فارس و حتی نام این دریا هستیم . بدون شک بحرین اگر واگذار نشده بود اعراب و انگلیسی ها به خود این اجازه را نمی دادند که وارد خطوط ملی و قانونی ایران شوند . در دوره نخست وزیری هویدا پس از یک جنجال بین المللی از سوی کشور استعمارگر و متجاوز انلگستان برای مالکیت تاریخی ایران بر بحرین , شاه ایران مجبور به پذیرفتن رفراندوم از سوی سازمان ملل در بحرین شد .

 





ادامه مطلب...
...



طبقه بندی: <-CategoryName->
نوشته شده در تاریخ دو شنبه 23 / 2 / 1391برچسب:جزایر سه گانه , جزایر سه گانه ایران , توسط مسعود

رهبرم:
پس چرا به ولايتت افتخار نكنم و از جان و دل به
فرمان تو گردن ننهم؟ پس من راهي را مي روم كه تو نشانم دهي، چرا كه به اين
اعتقاد قلبي رسيده ام كه راه تو ، راه امام و هدف تو هدف امام است.


برخلاف نظر كوته نظران و كج انديشان و معاندان، من
برده و بندة تو نيستم،چرا كه تو ارباب نيستي؛ من بندة آزاد خداوندم كه پيرو
توأم و تو رهبر مني، من گوش به فرمان توأم و تو فرمانده مني، من مريد توأم
و تو مراد مني. 



...


طبقه بندی: <-CategoryName->
نوشته شده در تاریخ شنبه 12 / 2 / 1391برچسب:, توسط مسعود

رهبرم:
من تو را تنها نمي گذارم تا وقتي پرسيدند امامت كيست
؟ نام زيباي تو را با افتخار بر زبان آورم. من در دنيا با تو مي مانم تا
روز قيامت كه هر كس به دنبال امامي سرگردان مي شود ، مرا با تو محشور كنند و
تو دست مرا بگيري. من تو را تنها نمي گذارم تا در روز قيامت همراه علي (ع)
باشم. 



...


طبقه بندی: <-CategoryName->
نوشته شده در تاریخ شنبه 12 / 2 / 1391برچسب:, توسط مسعود

رهبرم: و چه زيباست سخن آن شهيد كه وصيت كرد: «من با خداي خویش پيمان بسته ام كه در همه كربلا ها و در همه عاشورا ها همراه حسين باشم.» ما را سري است با توكه گر خلق روزگار دشمن شوند و سر بكشند،ما بر آن سريم رهبرم، مظلوميت تو ما را به ياد مظلوميت مولا علي(ع) مي اندازد. 



...


طبقه بندی: <-CategoryName->
نوشته شده در تاریخ شنبه 12 / 2 / 1391برچسب:, توسط مسعود

رهبرم : اگر منافقان امت قلب تو را جريحه دار كرده ودل تو را خون كرده اند، خوارج هم قلب اميرالمؤمنين (ع) را خون كرده بودند. 



...


طبقه بندی: <-CategoryName->
نوشته شده در تاریخ شنبه 12 / 2 / 1391برچسب:, توسط مسعود

رهبرم: اما مظلوميت علي(ع) از مظلوميت تو بيشتر بود چرا كه يارانش انگشت شمار بودند ولي تو بسيجي ها را داري. بسيجي هايي كه امام را تنها نگذاشتند تو را هم تنها نمي گذارند. دوستانت را دوست مي داريم و دشمنانت را دشمن. 



...


طبقه بندی: <-CategoryName->
نوشته شده در تاریخ شنبه 12 / 2 / 1391برچسب:, توسط مسعود

رهبرم تو تنها نيستي، تو رهبر قبيلة عشقي؛ آنان كه
خون مسلماني در رگ هايشان جوششي دارد، عشق به ولايت هم در دلهايشان موج مي
زند. تو رهبر بسيجي هايي، تو رهبر همة مسلماناني، تو رهبر همة عاشقان
عدالتي. تو رهبر محرومان و مستضعفيني. تو رهبر همة كساني هستي كه چشم
انتظار ظهور مهدي اند. شيفتگان عدالت و زهد علي (ع ) چون در دوران آن حضرت
نبوده اند با پيروي از تو و دفاع از ولايت تو وفاداري خود را به او اثبات
مي كنند و قلب خود را با سخنان علي گونة تو تسكين مي دهند و عاشقان امام
زمان (عج ) گوش به فرمان تو براي اجراي فرامين آن امام موعود تمرين اطاعت
مي كنند و اگر چه سعادت حضور در دولت كريمة آن حضرت را نيافته اند ولي
دلخوشند كه در تحت ولايت اميري صالح از ياوران او روزگار را سپري مي كنند.
 



...


طبقه بندی: <-CategoryName->
نوشته شده در تاریخ شنبه 12 / 2 / 1391برچسب:, توسط مسعود

رهبرم:
وَ لِلّهِ الْعِزّهُ وَ لِرَسُولِهِ وَ لِلْمُؤْمِنينَ وَ لكِنَّ الْمُنافِقينَ لا يَعْلَمُون (قرآن كريم )

عكس تو بر ديوار هاي بلند قلوب مسلمانان نقش بسته
است و اين عزتي خداوندي است كه به آن رهبر فرزانه عطا شده و ليكن اهل نفاق
آن را نمي فهمند 



...


طبقه بندی: <-CategoryName->
نوشته شده در تاریخ شنبه 12 / 2 / 1391برچسب:, توسط مسعود

رهبرم ! سربازان و جان بر كفان تو يكي دو تا نيستند، ما دهها و صدها نفر نيستيم، ما دهها هزار و صدها هزار نفر نيستيم، ما ميليونها نفريم. ما دهها و صدها ميليون نفريم كه در ايران و در سرتاسر جهان گوش به فرمان تو هستيم، ما همة آزادگان جهانيم! 



...


طبقه بندی: <-CategoryName->
نوشته شده در تاریخ شنبه 12 / 2 / 1391برچسب:, توسط مسعود

خامنه ای خمینی دیگر است    ولایتش ولایت حیدراست



...


طبقه بندی: <-CategoryName->
نوشته شده در تاریخ شنبه 12 / 2 / 1391برچسب:, توسط مسعود

دزدی انواع و اقسام متفاوتی دارد؛ آیت الله دستغیب در این باره می نویسد:

آن لحظه ای که چشم به بیگانه دوختی، دزدی!
دور از جون دوستان 



...


طبقه بندی: <-CategoryName->
نوشته شده در تاریخ شنبه 12 / 2 / 1391برچسب:, توسط مسعود

رهبرم! من دينم را از تو مي گيرم، من راهي را مي روم كه تو مي روي و قدم بر جاي پاي تو مي گذارم. من به ولايت تو افتخار مي كنم چرا كه ولايت تو را ولايت امام زمان (عج ) مي دانم. 



...


طبقه بندی: <-CategoryName->
نوشته شده در تاریخ شنبه 12 / 2 / 1391برچسب:, توسط مسعود

رهبرم: اگر امام بزرگوار ما وارث امامان معصوم (ع) و وارث رسول خدا (ص) بود و اگر او وارث تمامي انبياء بود، تو وارث همان امامي و حقا كه يك قدم از راه او جدا نرفته اي پس تو ولي مايي و رهبر ما. 



...


طبقه بندی: <-CategoryName->
نوشته شده در تاریخ شنبه 12 / 2 / 1391برچسب:, توسط مسعود

رهبرم:
در اين وانفسا كه هر كسي برداشتي از دين دارد و هر
ناكسي تراوشات ذهني خود و افكار و انديشه هاي وام گرفته از غربي ها و مادي
پرستان را به ساحت دين مي چسباند و به نام دين به خورد توده ها مي دهد، من
ديني را بر مي گزينم كه تو منادي آن باشي. من ولايتت را مي پذيرم تا حدود
آزادي را بر اساس قانون خدا برايم معين كني. 



...


طبقه بندی: <-CategoryName->
نوشته شده در تاریخ شنبه 12 / 2 / 1391برچسب:, توسط مسعود

مرحوم سید احمد خمینی در وصیت نامه‌اش خطاب به فرزندانش نوشته است: “به حسن و برادرانش این توصیه را می نمایم که همیشه سعی کنند در خط رهبری حرکت کنند و از آن منحرف نشوند که خیر دنیا و آخرت در آن است و بدانند که ایشان موفقیت اسلام و نظام و کشور را می‌خواهند. 



...


طبقه بندی: <-CategoryName->
نوشته شده در تاریخ شنبه 12 / 2 / 1391برچسب:, توسط مسعود

مرحوم سید احمد خمینی در وصیت نامه‌اش خطاب به فرزندانش نوشته است: “به حسن و برادرانش این توصیه را می نمایم که همیشه سعی کنند در خط رهبری حرکت کنند و از آن منحرف نشوند که خیر دنیا و آخرت در آن است و بدانند که ایشان موفقیت اسلام و نظام و کشور را می‌خواهند. 



...


طبقه بندی: <-CategoryName->
نوشته شده در تاریخ شنبه 12 / 2 / 1391برچسب:, توسط مسعود

مرحوم سید احمد خمینی  امروز من و شما باید در همان خط حرکت کنیم. خالصا و مخلصا برای خدا و اسلام و نظام اسلامیمان از رهبر بزرگوارمان حضرت آیت الله خامنه‌ای حمایت کنیم و در راه او که راه امام عزیزمان است گام برداریم. امروز دنیا مترصد است که ببیند ما چگونه حرکت می‌کنیم. سرپیچی از ولایت، سقوط نظام را بدنبال دارد. امروز ولایت نقطه وحدت امت حزب الله است. نظام از ولایت جدا نیست چرا که بدون ولایت، نظام اسلامی نیست و بدون نظام، انقلاب نمی‌تواند راه خود را در جهان طی کند. اگر دو جریان انقلابی ما، دو جریانی که به اسلام و امام و ولی فقیه و نظام علاقمندند، دست در دست یکدیگر بگذارند بر تمامی ضدانقلاب داخل و خارج غلبه پیدا می‌کنند والا گروهی که روی کار می‌آید بخون هر دو جریان انقلابی تشسنه است و هر دو جریان را نابود می‌کند. 



...


طبقه بندی: <-CategoryName->
نوشته شده در تاریخ شنبه 12 / 2 / 1391برچسب:, توسط مسعود

ما امروز باید همه متحد باشیم، امروز باید در کنار نظاممان پشت سر رهبری قرار بگیریم. رهبر ما شاگرد امام است. رهبر ما از چهره‌های شناخته شده انقلاب که سالیان سال در زندان‌های رژیم سفاک پهلوی به سر برده. ازافرادی است که در طول انقلاب خدمات زیادی کرده و در جبهه‌های مستقیما جنگیده است. پس باید افتخار کنیم که چنین رهبری را داریم و همگی پشت سر او حرکت کنیم و … 



...


طبقه بندی: <-CategoryName->
نوشته شده در تاریخ شنبه 12 / 2 / 1391برچسب:, توسط مسعود

 پشت سر مقام رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای حرکت کنیم. هر چه ایشان گفت گوش کنیم، اگر روزی حرکت ما با حرکت ولی نخواند، بدانید که نقص از ماست! اگر امروز اختلاف موجب شود که اقتدار ولی فقیه صدمه بخورد، گناه بزرگی مرتکب شده‌ایم. ما امروز اختلاف را از هیچکس نمی‌پذیریم. اگر روزی از پشت سر ولی فقیه کنار رویم و اگر ولی فقیه نفوذ کلمه‌اش کم شود، چه گناه بزرگی مرتکب خواهیم شد. تمام زحمات ملت عزیز، شهدا و امام از بین می‌رود. تمام سختی‌هایی که در طول مبارزه متحمل شدید همه اینها از بین می‌رود. ما باید سعی کنیم اتحادمان را حفظ کنیم و پشت سر ولی فقیه حرکت کنی 



...


طبقه بندی: <-CategoryName->
نوشته شده در تاریخ شنبه 12 / 2 / 1391برچسب:, توسط مسعود

وقتی تنها شعار ولایت مداری را سر می دهیم و از اصل و بنیانش غافیلیم این چنین ترس در دل 
هایمان رسوخ می کند . جهل ماست که هنوز هم بعد از سال ها فهموم بسیاری از جملات
ولی فقیهمان را متوجه نمی شویم . چه زیبا فرمودند حضرت امام که "ولایت فقیه ادامه
راه انبیاست " آری انبیا هم در زمان خودشان شناخته نشدند و آیندگان عمق واقعی مفهوم
جملات اینیان را درک کردند . این روز ها هم همین سنت نا میمون بشری استمرار دارد
هنوز ما مفهوم جملات مشهور و معروف حضرت امام و مقام معظم رهبری را نمی توانیم درک
کنیم . جملاتی که حقیقت را به روشنی بیان می کند و عقل ما هنوز در سیاه چال جهل،
زمانش را به گمراهی می گذراند . 



...


طبقه بندی: <-CategoryName->
نوشته شده در تاریخ شنبه 12 / 2 / 1391برچسب:, توسط مسعود

وقتی امام فرمودند که "امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند" و یا" پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت آسیبی نرسد" حقایق مسلمی است که دشمن تمام سلاح هایش را متمرکزکرده تا مفهوم این دوجمله همچنان در سیاهی و در حد یک شعار برای آزین دیوار ها و تابلو ها ی سطح شهر باقی بماند . 



...


طبقه بندی: <-CategoryName->
نوشته شده در تاریخ شنبه 12 / 2 / 1391برچسب:, توسط مسعود

امروز ما به حمله اتمی تهدید می شویم .آمریکا که خود را ابر قدرت جهان
می داند و به کلاهک هسته ای و سلاح اتمی مسلح است ،ما را به حمله تهدید می کند .
آیا باید نگران باشیم ؟ آیا باید از مواضع خود پایین بیاییم ؟ یا هنوز با تمام قدرت
فریاد بزنیم آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند؟ 



...


طبقه بندی: <-CategoryName->
نوشته شده در تاریخ شنبه 12 / 2 / 1391برچسب:, توسط مسعود

آری ما در دستانمان سلاح ایمان داریم سلاح شهادت داریم ما ولایت فقیه
داریم و از آن حمایت میکنیم ما ایستاده ایم و تا آخرین قطره خون از اسلام و قرآن
دفاع می کنیم ما ادامه دهنده راه همان رهروانی هستیم که در مقابل فرمامین حضرت
رو ح الله تنها گفتند سمعا و طاعتا . 



...


طبقه بندی: <-CategoryName->
نوشته شده در تاریخ شنبه 12 / 2 / 1391برچسب:, توسط مسعود

در ایران نشان می دهد که طراحان جنگ نرم بر علیه ایران به علت جایگاه ولایت فقیه در اعتقادات جامعه ایران و میزان تاثیرگذاریش و همچنین به عنوان مهمترین عامل در پیشگیری از براندازی نرم نظام جمهوری اسلامی آنهم با وجود گذشت قریب به سه دهه از عمر انقلاب ایران ، بیشترین طراحی را برای مشروعیت زدایی و مخصوصا اعتبار زدایی از جایگاه ولایت فقیه و به صورت مشخص از شخص مقام معظم رهبری را در دستور کار خود قرار داده اند. دوم انکه ولایت فقیه به عنوان یک فقیه عالم و با تقوا وعادلترین و آگاه ترین فرد به مسایل سیاسی و حکومتی قطعا شایسته ترین فرد برای اطاعت پذیری نیز خواهد بود .  



...


طبقه بندی: <-CategoryName->
نوشته شده در تاریخ شنبه 12 / 2 / 1391برچسب:, توسط مسعود

کسی که در برابر خداوند زانو می زند؛
می تواند در برابر هر کسی ایستادگی کند ... 



...


طبقه بندی: <-CategoryName->
نوشته شده در تاریخ شنبه 12 / 2 / 1391برچسب:, توسط مسعود

پروردگارا ببخش مرا که انقدر حسرت نداشته هایم را خوردم ، شاکر داشته هایم نبودم.. 



...


طبقه بندی: <-CategoryName->
نوشته شده در تاریخ شنبه 12 / 2 / 1391برچسب:, توسط مسعود

تا لحظه شکست به خدا ایمان داشته باش، خواهی دید که ان لحظه هرگز نخواهد رسید. 



...


طبقه بندی: <-CategoryName->
نوشته شده در تاریخ شنبه 12 / 2 / 1391برچسب:, توسط مسعود

گاهی خدا آن قدر صدایت را دوست دارد که سکوت میکند تا تو بارها بگویی خدای من.... 



...


طبقه بندی: <-CategoryName->
نوشته شده در تاریخ شنبه 12 / 2 / 1391برچسب:, توسط مسعود

من حرفم را در اين زمينه گفتم. ببينيد، من سه، چهار سال قبل از اين گفتم
كه دانشجويان بايستى سياسى بشوند؛ و بعد هم عليه كسانى كه دانشگاه را از
سياست دور كردند، تعبير تندى كردم. يك سال بعد از آن، يا همان وقتها، در يك
اجتماع دانشجويى گفتم كه اشتباه نكنيد؛ من كه مى‏گويم فعاليت سياسى،
معنايش اين نيست كه فعاليت سياسى حتماً بايد عليه دولت، عليه مسؤولان و
عليه نظام باشد. بعضى از بدخواهان، فعاليت سياسى را اين‏گونه تعبير
مى‏كنند؛ فكر مى‏كنند فعاليت سياسى، يعنى سياسيكارى! اين، يك نوع سياسيكارى
و يك نوع تقلب است كه آدم تصور كند فعاليت سياسى در دانشگاه، فقط با
بدگفتن و با فحاشى كردن و با اهانت كردن به اين و آن حاصل مى‏شود؛ نه،
فعاليت سياسى، براى پيدا شدن قدرت تحليل در دانشجوست. اين دانشجو اگر قدرت
تحليل سياسى نداشته باشد، فريب مى‏خورد؛ و فريب خوردن دانشجو، درد بزرگى
است كه تحملش خيلى سخت است. بالاخره اگر دانشجويان بخواهند قدرت تحليل پيدا
كنند، بايد فعاليت سياسى بكنند؛ بايد سياست را بخوانند، بنويسند، بگويند،
مذاكره و مباحثه كنند. تا اين كار نشود، دانشجويان توانايى پيدا نمى‏كنند.
عقيده‏ى من، هنوز هم همين است. 



...


طبقه بندی: <-CategoryName->
نوشته شده در تاریخ شنبه 12 / 2 / 1391برچسب:, توسط مسعود