عشق فقط عشق علی رهبر فقط سید علی
ولایت ، سیاسی ، فرهنگی ، شهدا ، تفریحی ، دل نوشته ، اطلاع رسانی

سایت تابناک برای این خبر یک نقدی بر روی سایتش قرار داده و با این طرح مخالفت کرده.

من میخواهم کمی راجع به این طرح و مطالبی که سایت تابناک گذاشته حرف بزنم.

ابتدا ۳ پاراگراف پایین را که از سایت تابناک برداشتم بخوانید

---------------------------------------------------------------------------------------

این کار نمایندگان مجلس شورای اسلامی از دو بعد قابل بررسی است؛ نخست اینکه حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مذاکرات دخالت در امور اجرایی خواهد بود و شاید اصل تفکیک قوا را ‌زیر سؤال ببرد. از سوی دیگر، شاید با این کار شأنیت مجلس‌ پایین بیاید، زیرا نمایندگان مجلس با این کار سطح خود را تا پست معاونی یا مدیرکلی تنزل خواهند داد.
---------------------------------------------------------------------------------------

وی در ادامه افزود: حالا ایران هم می‌خواهد به این مسأله دامن بزند و آن را پیچیده‌تر کند؛ البته از نظر هیبت انقلابی طرح خوبی است، ولی به نحوی دخالت در اجراست و اگر قرار باشد دولت ایران با دولت آمریکا مذاکره کند، مجلس نمی‌تواند گروهی را به مذاکرات اعزام کند.
این نماینده مجلس گفت: اگر این تیم در مذاکرات‌ باشند و بخواهند جزو گروه مذاکره باشند، ‌از نظر قانونی خلاف است و حتی اگر تنها در مذاکره باشند و هیچ حرفی هم ‌نزنند، باز هم جزو تیم مذاکره کننده به شمار می‌آیند و این کار دخالت در کار اجرایی است.

---------------------------------------------------------------------------------------

این نماینده مجلس گفت: مذاکره بر عهده دولت است و اگر مجلس هم در مذاکره دخالت بکند، ‌نمی‌شود؛ همان طور که گفته شد حتی اگر نماینده‌ها صحبتی هم درباره مذاکره نکنند، باز نماینده‌ها بخشی از مذاکره خواهند شد و این به هیچ عنوان قابل حل نیست؛ بنابراین، هر گونه حساب کنید، این کار دخالت در امور اجرایی است.

لینک خبر به صورت کامل

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 من فقط میخواهم چند تا نکته رو بگم که نظر من هستن. ذکر این نکته هم ضروری میباشد که اگر مقایسه ای صورت میگیره فقط برای اینه که موضوع رو روشن تر کنم ولا غیر.ما همه به تیم مذاکره کننده و این دولت اعتماد داریم چون این عزیزان هم از همین ملت هستند.

همه اینو میدونن که ایران ۳ قوه دارد(مجریه - اجراییه - مقننه)

خب من میخواهم سوال کنم که کار مجلس شورای اسلامی(قوه مقننه) چیست؟

آیا نمایندگان ملت فقط در امر قانون گذاری باید شرکت داشته باشند؟ یا نه آنها میتوانند در موارد دیگر هم با رعایت قانون مشارکت داشته باشند؟

از نظر من جواب کاملا واضحه و نمایندگان مجلس باید در امور حساس جامعه که با منافع ملی و ملت سرو کار داره مشارکت داشته باشند.

نمایندگان مجلس در همه امور مملکت نمایندگان ما مردم هستند.

 خب با توجه به مطالب بالا چرا این طرح مجلس را به عنوان دخالت در امور اجرایی کشور تلقی میکنند. اگر قرار باشه که مجلس هر نظارتی بخواهد انجام دهد و آن را دخالت در امور دیگر قوا تلقی کنند که باید در مجلس را ببندند. اصلا دیگه چه نیازی به این نمایندگان ملت میباشد. در واقع این نمایندگان- ما مردم هستیم. و نظارت اونها هم خواست ما مردم میباشد.

مگر نه اینکه مقام معظم رهبری فرمودند نظام و دولت هیچ چیز مخفی از مردم ندارد. پس چرا از نظارت مجلس بر مذاکرات هسته ای هراس دارید و نگران هستید و به بهانه دخالت در امور اجرایی کشور قصد دارید این طرح مجلس را زیر سوال ببرید.

در این نقد با زرنگی تمام قصد دارند تا نمایندگان مجلس را با این حرف "با این کار شأنیت مجلس‌ پایین بیاید، زیرا نمایندگان مجلس با این کار سطح خود را تا پست معاونی یا مدیرکلی تنزل خواهند داد" تحت تاثیر قرار داده تا از این طرح مجلس عقب نشینی کرده و آن را متوقف کنند.

کی گفته که با این کار شاُن نمایندگان مجلس پایین میاد و تنزل پیدا میکند. اتفاقا نمایندگان مجلس با این کارشان نشان میدهند که واقعا دل سوز کشور و ملت هستند و نشان میدهند که نسبت به تحقق  سخنان مقام معظم رهبری دغدغه دارند و این برعکس مطالبی که در سایت تابناک قرار گرفته باعث میشه که شان نمایندگان مجلس خیلی خیلی بالاتر رفته و باعث دلگرمی بیشتر مردم خواهند شد.

مطلب بعدی این هست که کنگره و مجلس سنا آمریکا در مذاکرات هسته ای هر روز دخالت میکند و هر روز علیه ایران و مذاکرات هسته ای یه طرح خاصی رو تصویب میکنن چرا این کار کنگره آمریکا دخالت در امور اجرایی کشورشون نیست ولی مشابه همین کار رو در ایران دخالت در امور اجرایی کشور میدونن.

واضحه که کنگره و سنا آمریکا با این کارشون قصد دارن تا به دولتشون کمک کنند و ایران رو تحت فشار بیشتر بگذارند تا از ایران امتیازات بیشتری بگیرند.

خب مجلس ما هم دقیقا داره همین کارو میکنه و هدف کمک به دولت و مذاکره کنندگان هسته ای خودمون هست و در واقع میخواهند با این کار قدرت چانه زنی ایران رو بیشتر کنند. ولی متاسفانه بعضی ها با اهداف کاملا مشخصی این اقدام مجلس را دخالت دانسته و قصد دارند تا اذهان عمومی را فریب داده و به مجلس بدبین کنند تا مجلس هم تحت فشار قرار گرفته و این طرح را لغو کند.

در این سایت آمده که این اقدام مجلس باعث پیچیده تر شدن مذاکرات خواهد شد.

این کاملا بچگانه هست که این کار مجلس رو باعث پیچیده تر شدن مذاکرات بدانیم. اصلا فرض را بر این میگیریم که باعث پیچیده تر شدن مذاکرات شود . مگر غیر از این هست که کنگره آمریکا هم هر روز مذاکرات را پیچیده تر میکند. خب مجلس ما هم در جهت منافع ملت کمی باعث پیچیده تر شدن مذاکرات بشود بهتر از این هست که منافع ملت نادیده گرفته شود.

اینطور که سایت تابناک گفته هدف از مذاکرات رسیدن به توافق هست به هر قیمتی. یعنی فقط برای اونها این مهمه که به توافق برسن و یه چیزی به اسم توافق به دست بیارن. و براشون اصلا مهم نیست که دارن چی میدن و چی میگیرن؟! اگر غیر از این بود اینطور صحبت نمیکردن و با این اقدام مجلس مخالفت نمیکردن در حالی که چند برابر اینو کنگره آمریکا انجام داده و میده.

ما کاملا به مذاکره کنندگان اعتماد داریم ولی این اعتماد دلیل نمیشه که نگرانی ها و انتقادهایی که داریم رو نگیم.

این همه مقام معظم رهبری گفت که ما چیز مخفی از ملت نداریم و دولت باید همه چیز را با مردم در میان بگذارد ولی علنا هیچ اقدام عملی واقعی از دولت ندیدیم.

از نامه مخفیانه(بدون انتشار در رسانه ها) ریاست محترم جمهور به سران ۱+۵ که بگذریم ما از تیم مذاکره کننده فقط یه گزاره برگ(فکت شیت) خواستیم. فقط همین. بعد از کلی امروز و فردا کردن آخرش هم هیچ گزاره برگی منتشر نکردند به بهانه اینکه به نفع منافع ملی نیست.

نمایندگان مجلس گفتند خب حالا که شما گزاره برگ منتشر نمیکنید . حداقل یک بیانیه رسمی بدهید و اعلام کنید که گزاره برگ منتشر شده آمریکایی کاملا صحیح نیست و راست و دروغ را با هم ترکیب کرده اند.  همین کار رو هم نکردند.

 

ولی با تمام این حرفا ما همه از دولت محترم و تیم مذاکره کننده تا وقتی که حامی ملت و منافع ملت هستند و تا وقتی که در جهت بیانات مقام معظم رهبری حرکت میکنند قاطعانه حماین میکنیم و به آنها خسته نباشید میگوییم.

انشاالله بهترین نتیجه حاصل شود و آنچه که خیر هست و اراده خداوند برآن هست محقق شود.

آمین

یا علی

لطفا شما هم نظر خودتون رو در قسمت نظرات قرار بدهید

 

 

 

 

 



...


طبقه بندی: <-CategoryName->

حجت الاسلام سید مهدی موسوی نژاد نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامیگفت:با روندی که طرف مذاکره کننده در جریان مذاکرات هسته ای در پیش گرفته است،نمایندگان در حال تهیه طرحی هستند که دولت را ملزم میکند تا غنی سازی اورانیوم را تا بیش از 60 درصد افزایش دهد.
عضو کمسیون انرژی با بیان اینکه این طرح قرار است با قید 2 فوریت به هیئت رئیسه ارائه شود،تصریح کرد:کشور ما پتانسیل های لازم را برای انجام غنی سازی با غنای بالای 20 درصد در اختیار دارد و ما برای تامیین سوخت کشتی های خود به اورانیوم با غنای بیش از 60 درصدداریم که یا توجه به هزینه بالای سوخت های فسیلی ما نیز باید از انرژی پاک و کم هزینه هسته ای برخوردار باشیم.
موسوی نژاد گفت: آمریکا با اعمال تحریم های جدید توافقنامه ژنو را زیر پا گذاشت.

منبع: روزنامه فارس24



...


طبقه بندی: <-CategoryName->
نوشته شده در تاریخ دو شنبه 23 / 9 / 1392برچسب:توافق ژنو,غنی سازی 60 درصد,طرح جدید مجلس,, توسط مسعود

به گزارش گروه اقتصاد بین الملل فارس به نقل از فرانس پرس، وزیر امور اقتصادی و دارایی ایران که برای شرکت در نشست مشترک بانک جهانی و صندوق بین المللی پول به توکیو سفر کرده است هشدار داد غرب هزینه تحریم های خود علیه ایران را پرداخت خواهد کرد.

 

 
 
 
 
 
 
 
 

 
خبرگزاری فارس: وزیر اقتصاد: کشورهای غربی بهای تحریم ایران را خواهند پرداخت

 

شمس الدین حسینی با انتقاد از سیاست تحریم غرب تصریح کرد: تحریم ها بخشی از یک جنگ اقتصادی علیه ایران هستند و در حالی که ایران به سمت تجارت با کشورهای دیگر روی می آورد شرکت های غربی زیان خواهند دید.

وی که در جریان یک مصاحبه مطبوعاتی سخن می گفت افزود: تحریم ها تنها بر اقتصاد ایران تاثیر نمی گذارند بلکه کشورهای دیگر و شرکت های خارجی هم تحت تاثیر تحریم ها قرار می گیرند.

وی در ادامه گفت: ترکیه هم اکنون جای آلمان به عنوان یک شریک تجاری مهم را برای ما گرفته است و چین هم ممکن است سهم ژاپن از بازار ایران را بدست بیاورد.

حسینی هشدار داد: آن هایی که تحریم ها را تحمیل کردند بهای آن را خواهند پرداخت.

 

 منبع: فارس نیوز



...


طبقه بندی: <-CategoryName->
نوشته شده در تاریخ یک شنبه 21 / 7 / 1391برچسب:, توسط مسعود

به گزارش فارس، دبیرکل حزب‌الله لبنان پنجشنبه شب اعلام کرد، پرواز هواپیمای شناسایی بدون سرنشین که صدها کیلومتر بر فراز فلسطین اشغالی پرواز کرد، کار مقاومت لبنان بود.

وی گفت: مقاومت لبنان یک فروند هواپیمای شناسایی پیشرفته را از خاک لبنان به سمت دریا ارسال کرد و آن را صدها کیلومتر بر فراز دریا به پرواز درآورد و سپس اقدامات آهنین و پولادین دشمن را درهم شکست و به آن نفوذ کرد و از جنوب فلسطین وارد شد و برافراز بسیاری از مراکز مهم قبل از اینکه نیروی هوایی اسرائیل آن را شناسایی کند، پرواز کرد.

«عبدالرحیم مراد» وزیر دفاع سابق لبنان در گفت‌و گو با خبرنگار بین‌الملل خبرگزاری فارس به بررسی این دستاورد حزب‌الله لبنان در ارسال پهپاد شناسایی به عمق فلسطین اشغالی پرداخت.

وی گفت: ما معتقدیم که این اقدام حزب‌الله اقدامی خارق‌العاده بود که نتایج آن به نفع لبنان و اعراب بوده و پیام واضحی برای دشمن اسرائیلی و برخی گروه‌ها در لبنان دارد.

عبدالرحیم مراد گفت: این اقدام حزب‌الله به اسرائیل هشدار می‌دهد در صورتی که در آینده به لبنان تجاوز کند با پاسخ قدرتمندانه حزب‌الله مواجه خواهد شد.

وزیر دفاع سابق لبنان تاکید کرد از این دستاورد حزب‌الله لبنان استقبال می‌کنیم و این دستاورد بر سخنان «سید حسن نصرالله» دبیر کل حزب‌الله لبنان صحه می‌گذارد که مقاومت دارای تسلیحات گوناگونی است که هنوز اعلام نشده است.

وی از نقش ایران نیز در ساخت این پهپاد قدردانی کرد و گفت: ایران بود که این پهپاد را تولید کرده و جوانان متخصص لبنانی اقدام به مونتاژ آن کردند.

عبدالرحیم مراد تصریح کرد، اقدامی که حزب‌الله در نفوذ به عمق اسرائیل انجام داد برای ما رویای دور دستی بود این در حالی است که کشورهای عربی بارها با اسرائیل درگیر شدند اما دستاوردی به همراه نداشته است.

وزیر دفاع سابق لبنان تاکید کرد همانطور که اسرائیل هواپیماهای شناسایی به داخل لبنان و دیگر مناطق می‌فرستد، مقاومت لبنان نیز هم اکنون می‌تواند هواپیماهای شناسایی بر فراز مناطق فلسطین اشغالی به پرواز درآورد. 

 منبع: فارس نیوز



...


طبقه بندی: <-CategoryName->
نوشته شده در تاریخ یک شنبه 21 / 7 / 1391برچسب:, توسط مسعود

به گزارش فارس به نقل از روزنامه انگلیسی تلگراف سازنده فیلم موهن از ورود به کشور انگلیس منع شده است.

گفته شده است بیم آن می‌رود ورود وی به کشور انگلیس موجب ایجاد ناآرامی در این کشور شود.

فیلم موهن به ساحت نورانی پیامبر اسلام(ص) موجب ایجاد ناآرامی‌هایی در کشورهای مسلمان‌نشین شد که در خلال آن ده‌ها نفر کشته شدند.

«مارک باسلی یوسف»، 55 ساله که سازنده این فیلم است، روز گذشته در دادگاهی در آمریکا حاضر شد، اما به خاطر اتهاماتی غیر از محتوای فیلم یا دامن زدن به ناآرامی در کشورهای مختلف محاکمه شد.

«مارک باسلی یوسف» که دو سال پیش به قید التزام از زندان آزاد شده بود متهم شده که شرایط آزادی به قید التزام را رعایت نکرده است.

دو سال پیش مقرر شده بود «باسلی یوسف» تحت هیچ شرایطی بدون اجازه مأمور تعقیبش از اسامی مستعار استفاده نکند، حال آنکه وی پس از انتشار فیلم موهن حداقل از سه نام مستعار (سام باسیل، ناکولا باسلی ناکولا و باسلی یوسف) استفاده کرده است.

طبق گزارش رسانه‌های آمریکایی، در دادگاه روز گذشته باسلی یوسف 8 دعوی علیه وی مطرح شد که هیچیک ارتباطی به محتوای فیلم موهن نداشتند.

یک مقام انگلیسی به روزنامه دیلی‌تلگراف گفته است به خاطر دغدغه‌های امنیتی دو تن از سازندگان این فیلم از ورود به خاک کشور انگلیس منع شده‌‌اند.

این مقام انگلیسی اشاره‌ای به نام این افراد نکرده است و گفته است دولت انگلیس بابت این اقدام نیازی به معذرت‌خواهی از این افراد که ورودشان می‌تواند باعث ایجاد خشونت شود، نمی‌‌بیند.

 منبع:  فارس نیوز



...


طبقه بندی: <-CategoryName->
نوشته شده در تاریخ یک شنبه 21 / 7 / 1391برچسب:, توسط مسعود

به گزارش فارس، رسانه‌های وابسته به رژیم صهیونیستی که پیشتر با نگرانی پیش‌بینی می‌کردند که با توجه به اطلاعات موجود احتمالا پهپاد نفوذ کرده به سرزمین‌های اشغالی از سوی حزب الله لبنان هدایت می‌شده است، با شنیدن سخنرانی سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در مورد پذیرش مسئولیت نفوذ پهپاد ایوب به سرزمین های اشغالی در سکوت مرگباری فرو رفته‌اند.

این رسانه‌ها تنها بخش‌هایی از سخنرانی سید حسن نصرالله را منتشر کرده و اعلام کردند که این حزب مسئولیت نفوذ پهپاد خود به سرزمین های اشغالی را بر عهده گرفته است، اما هیچ واکنش یا حاشیه زنی به این اظهارات از خود نشان ندادند.

روزنامه الاخبار لبنان با اشاره به این مطلب نوشت که ناظران نظامی رسانه های صهیونیستی تصمیم گرفته‌اند که هیچ واکنشی از سوی رسانه‌ها نسبت به این موضوع مطرح نشود و در همین راستا بیشتر تحلیلگران و نویسندگان صهیونیست در صفحه‌های تلویزیون این رژیم حاضر نمی شوند و هیچ مطلبی را در سایت‌ها و روزنامه‌های عبری زبان نمی‌نویسند.

خبرنگاران صهیونیست در مورد اظهارت نصرالله تنها به ذکر این نکته بسنده کرده‌اند که اطلاعات ارائه شده از سوی سید حسن نصرالله تازگی ندارد و مطالبی است که سازمان جاسوسی اسرائیل نیز از آنها مطلع بوده است. البته باید گفت اظهارات این خبرنگاران از اطلاع سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی از وجود این پهپاد اگر به دوره قبل از نفوذ پهپاد ایوب به لبنان مربوط شود، با توجه به شوکه شدن آنها از ورود این پهپاد به سرزمین های اشغالی دروغ محض است، اما اگر منظور خبرنگار صهیونیست از این سخن اطلاعات آنها بعد از نفوذ این پهپاد به سرزمین های اشغالی باشد، باید گفت که چنین اطلاعات دیرهنگامی عملا فایده‌ای نخواهد داشت.

تحلیلگر مسایل نظامی در شبکه دو تلویزیون رژیم صهیونیستی با اشاره به این سکوت خبری رسانه‌ها در مورد این پهپاد گفت که آنها در اسرائیل نمی‌خواهند بیش از حد لزوم در مورد این مطلب سخن بگویند، این یعنی اینکه در واکنش به اظهارات سید حسن نصرالله سکوت اختیار کنند.

ایرانی بودن این پهپاد نیز موضوعی است که باعث افزایش سکوت رسانه های صهیونیست شده است، چرا که برخی گزارش‌های اطلاعاتی صهیونیست‌ها در روزهای اخیر با تردید مدعی بودند که این پهپاد ساخت روسیه است، چرا که با قدرت بالای تکنولوژیکی تولید پهپادها در این کشور مطابقت دارد، به عنوان مثال توان تکنولوژیکی بالای این پهپاد موجب شده بود صهیونیست‌ها دو بار در هدف قرار دادن آن شکست بخورند و بار سوم بود که تلاش آنها برای ساقط کردن این پهپاد موفقیت آمیز بود.

 



...


طبقه بندی: <-CategoryName->
نوشته شده در تاریخ یک شنبه 21 / 7 / 1391برچسب:, توسط مسعود
سخنان سید حسن نصرالله در مورد پهپاد حزب الله در محافل و روزنامه های مختلف بازتاب های فراوانی داشته است که در زیر به گوشه ای از این تحلیلها می پردازیم
 
نیویورک تایمز

روزنامه آمریکایی نیویورک‌تایمز با اشاره به سخنان شب گذشته سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب‌الله لبنان، نفوذ پهپاد این جنبش تا عمق مرزهای فلسطین اشغالی را نشانه‌ای از پیشرفت تسلیحاتی عمیق حزب‌الله از زمان جنگ 33 روزه دانست.
روزنامه آمریکایی نیویورک‌تایمز به پوشش بخشی از سخنان سید حسن نصرالله پرداخت که پرواز این پهپاد ساخته شده در ایران را دستاوردی بی‌سابقه و نمادی از توانمندی نظامی حزب‌الله دانسته بود.
طبق نوشته این روزنامه، سخنان شب گذشته دبیر کل حزب‌الله لبنان تا کنون با واکنشی از طرف مقامات رسمی اسرائیل روبرو نشده است، اما انتظار می‌رود آنها انگشت اتهام را به سمت حامی حزب‌الله، یعنی ایران نشانه بگیرند.
یکی از مقامات ارشد اسرائیل که مجاز به افشای نام نبوده است، به روزنامه نیویورک‌تایمز گفت: «جای هیچ تعجبی نیست که دستگاه نظامی حزب‌الله تا اندازه زیادی در ایران ساخته شده باشد».
بنتا برتی، یکی از کارشناسان موسسه مطالعات امنیت ملی در تل آویو گفت ابه نظر وی ین موضوع که حزب‌الله مسئولیت ارسال این پهپاد را به عهده گرفته است این ظن را تقویت می‌کند که «نبرد سال 2006 توانسته است به حزب‌الله ضربه بزند اما آنها طی سالهای گذشته کاری بیش از جبران مافات انجام داده‌اند».
رژیم صهیونیستی در جنگ 33 روزه که با هدف آزاد سازی دو  اسیر نظامی این رژیم در نزد حزب الله صورت گرفت، نتوانست به هیچ کدام از اهداف اولیه اعلام شده خود در این جنگ دست یابد و حزب الله لبنان توانست در این مدت ضربه سختی به اسرائیل وارد کند که در جنگ این رژیم با اعراب بی سابقه بود.
وی افزود: «آنها زرادخانه تسلیحاتی خود را به روز کرده‌اند. این چیزی است که ما آن را می‌دانستیم و علامت دیگری است که نشان می‌دهد حزب‌الله در صحنه باقی مانده و با آموزش‌های بیشتر برای دور بعدی مبارزه آماده شده است».


 

ادامه مطلب را بخوانید....





ادامه مطلب...
...



طبقه بندی: <-CategoryName->
نوشته شده در تاریخ یک شنبه 21 / 7 / 1391برچسب:, توسط مسعود

به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری الانتقاد، میشل سلیمان رئیس‌جمهور لبنان با اشاره به نفوذ پهپاد حزب‌الله لبنان به سرزمین‌های اشغالی اعلام کرد این عملیات میزان نیاز لبنان به تصویب استراتژی دفاعی برای استفاده از توانمندی‌های نظامی مقاومت برای دفاع از لبنان را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد این استراتژی می‌تواند راهکاری برای تصویب مقررات لازم برای استفاده از این قدرت در راستای برنامه‌های ارتش و نیازهای دفاعی و منافع ملی لبنان در هر شرایطی باشد.

سلیمان با اشاره به تجاوزهای روزانه رژیم صهیونیستی به تمامیت ارضی و فضای لبنان که همواره مورد شکایت این کشور به سازمان ملل متحد بوده است، گفت: این نیاز به وجود آمده است که اسرائیل فوراً تجاوزهای خود به لبنان را متوقف کرده و قطعنامه 1701 را اجرایی ساخته و امنیت و صلح در منطقه را حفظ کند.

وی همچنین خواستار توجه لبنانی‌ها به ضرورت دور نگه داشتن مناطق لبنانی از سقوط موشک‌های مربوط به بحران سوریه شد، چرا که به گفته وی، امروز تعدادی موشک که از درگیری های موجود در مرزهای سوریه و لبنان به داخل لبنان شلیک شده، در عمق منطقه مشاریع القاع سقوط کرد.

 منبع: www.farsnews.com



...


طبقه بندی: <-CategoryName->
نوشته شده در تاریخ یک شنبه 21 / 7 / 1391برچسب:, توسط مسعود
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، پرواز پهپاد حزب‌الله لبنان بر فراز سرزمین‌های اشغالی را نشان‌دهنده ضعف سیستم دفاعی اسرائیل دانست.

 
به گزارش ایسنا، محسن رضایی که در حاشیه دومین کنفرانس ملی دانشجویی کارآفرینی در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت، اظهار کرد: این پرواز نشان داد سیستم دفاعی اسرائیل بسیار ضعیف‌تر از آن چیزی است که آنها ادعا می‌کردند و مردمی که در سرزمین‌های اشغالی هستند به ادعای پوچ دولمتردان آنجا بیشتر آگاه شدند.

 



...


طبقه بندی: <-CategoryName->
نوشته شده در تاریخ یک شنبه 21 / 7 / 1391برچسب:, توسط مسعود
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد