عشق فقط عشق علی رهبر فقط سید علی
ولایت ، سیاسی ، فرهنگی ، شهدا ، تفریحی ، دل نوشته ، اطلاع رسانی

شیطان بزرگ آمریکا و رژیم اشغالگر صهیونیستی به خیال خودشان با ساخت و انتشار این فیلم توهین آمیز میتوانند

در ایمان جوانان ما خللی وارد کرده و آنها را نسبت به مقدساتمان بی اعتنا نشان دهند، ویا اینکه فکر کردند میتوانند

با این فیلم باعث ایجاد تفرقه شوند.

ولی زکی خیال باطل  ، کاملا بر خلاف مقاصد شوم آنان اتفاق افتاد وهمانگونه که میبینید کل مسلمانان جهان به خروش آمدند و وحدت بین آنها محکم تر شده.

به گفته یکی از معصومین : خداوند دشمنان ما را از احمق ها قرار داده است.



...


طبقه بندی: <-CategoryName->
نوشته شده در تاریخ جمعه 29 / 6 / 1391برچسب:, توسط مسعود

من در برابر این اقدام بی شرمانه آمریکا و رژیم اشغالگر صهیونیستی میگویم که تا وقتی که ما مسلمانان جهان هستیم و خون در رگهای ما جریان دارد ، از پیامبرانمان ، از دینمان، از مذهبمان و مقدساتمان دفاع خواهیم کرد

و ذره ای عقب نشینی نخواهیم کرد .وبه آنها میگویم که هرگز نمی توانند با این کارهایشان به مقاصد پلید خود برسند.
و تا لحظه موعود منتظر هستیم تا چنان انتقام سختی از آنها بگیریم ،که زمین و زمان تا کنون به خود ندیده باشد.

مرگ برآمریکا

مرگ بر اسرائیل



...


طبقه بندی: <-CategoryName->
نوشته شده در تاریخ جمعه 29 / 6 / 1391برچسب:, توسط مسعود

نام کتاب :سلام بر ابراهیم

موضوع : زندگی نامه و خاطرات شهید ابراهیم هادی

مولفین :گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی

ناشر :پیام آزادی

چاپ : سی و چهارم (سال 1391)

قیمت :3800 تومان

 

این شهید گمنام بزرگوار ، کسی میباشد که در عالم رویا توسط حاج شیخ محمد حسین زاهد (استاد حاج آقا حق شناس و حاج آقا مجتهدی) به نویسنده این کتاب به عنوان الگوی اخلاق عملی معرفی گردیده است.

 

این کتاب واقعا یک کتاب عالی میباشد، من به همه توصیه میکنم این کتاب را حتما بخوانند.من خواندم و تحت تاثیر قرار گرفتم.

چقدر خوبه اگر قراره به کسی هدیه بدیم، یک کتاب(مثلا همین کتاب) به او هدیه کنیم.



...


طبقه بندی: <-CategoryName->
نوشته شده در تاریخ جمعه 29 / 6 / 1391برچسب:شهید ابراهیم هادی , انتشارات پیام آزادی, توسط مسعود

در پي اهانت نفرت انگيز دشمنان اسلام به ساحت نوراني پيامبر اعظم صلي الله عليه وآله و سلم حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي در پيامي به ملت ايران و امت بزرگ اسلام، پشت صحنه ي اين حركت شرارتبار را سياستهاي خصمانه ي صهيونيسم، امريكا و ديگر سران استكبار جهاني خواندند و با تشريح دلايل كينه ورزي صهيونيستها نسبت به اسلام و قرآن، تاكيد كردند: سياستمداران آمريكا اگر در ادعاي دخالت نداشتن خود صادقند بايد عاملان اين جنايت شنيع و پشتيبانان مالي آن را كه دل ملتهاي مسلمان را به درد آورده اند، به مجازات متناسب با اين جرم بزرگ برسانند.


متن پيام رهبر معظم انقلاب اسلامي به اين شرح است:


بسم الله الرحمن الرحيم
قال الله العزيز الحكيم: يُريدونَ لِيُطفِئوا نورَاللهِ بِاَفواهِهِم واللهُ مُتِمُّ نورِه وَلوكَرِهَ الكافِرون
ملت عزيز ايران؛ امت بزرگ اسلام
دست پليد دشمنان اسلام بار ديگر با اهانت به پيامبر اعظم صلي الله عليه و آله و سلم كينه ي عميق خود را آشكار ساخت و با اقدامي جنون آميز و نفرت انگيز، خشم مجموعه هاي خبيث صهيونيستي را از تلألؤ روزافزون اسلام و قرآن در جهان كنوني نشان داد. در روسياهي عاملان اين جنايت و گناه بزرگ همين بس كه مقدسترين و نوراني ترين چهره ميان مقدسات عالم را آماج ياوه هاي مشمئز كننده ي خويش ساخته اند. پشت صحنه ي اين حركت شرارتبار، سياستهاي خصمانه ي صهيونيسم و امريكا و ديگر سران استكبار جهاني است كه به خيال باطل خود ميخواهند مقدسات اسلامي را در چشم نسلهاي جوان در دنياي اسلام از جايگاه رفيع خود فروافكنده و احساسات ديني آنان را خاموش كنند. اگر از حلقه هاي قبلي اين زنجيره ي پليد يعني سلمان رشدي و كاريكاتوريست دانماركي و كشيش هاي امريكايي آتش زننده قرآن حمايت نميكردند و دهها فيلم ضد اسلام را در بنگاههاي وابسته به سرمايه داران صهيونيست سفارش نميدادند، امروز كار به اين گناه عظيم و غيرقابل بخشش نمي رسيد. متهم اول در اين جنايت، صهيونيسم و دولت امريكا است. سياستمداران امريكا اگر در ادعاي دخالت نداشتن خود صادقند بايد عاملان اين جنايت شنيع و پشتيبانان مالي آن را كه دل ملتهاي مسلمان را به درد آورده اند، به مجازات متناسب با اين جرم بزرگ برسانند.
برادران و خواهران مسلمان در سراسر جهان نيز بدانند كه اين حركات مذبوحانه ي دشمنان در برابر بيداري اسلامي، نشانه ي عظمت و اهميت اين خيزش و مبشّر رشد روزافزون آن است، والله غالبٌ علي امره
سيدعلي خامنه اي
۲۳/شهريور/۱۳۹۱
 



...


طبقه بندی: <-CategoryName->
نوشته شده در تاریخ چهار شنبه 27 / 6 / 1391برچسب:, توسط مسعود

منبع: www.farsnews.com

 

به گزارش خبرگزاری فارس، مراجع عظام تقلید حضرات آیات نوری همدانی ، مکارم شیرازی، صافی گلپایگانی، جعفر سبحانی و علوی گرگانی با انتشار بیانیه‌های شدیداللحن،اقدام نفرت‌انگیز در ساخت فیلم موهن به ساحت پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد(صلى الله علیه و آله و سلم) ) را محکوم کردند.

 

واکنش حضرت آیت الله نوری همدانی به فیلم موهن آمریکایی

حضرت آیت الله نوری همدانی در پیامی پخش فیلم موهن به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) را محکوم و تاکید کردند: آمریکا باید منتظر اقدامات شدیدتر مسلمانان جهان باشد.

این مرجع تقلید در پیام خود پخش فیلم آمریکایی اهانت آمیز به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام را اقدامی نفرت انگیز توصیف و آن را محکوم کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

از قراری که رسانه ها گزارش می کنند فیلمی از طرف آمریکا که مشتمل بر اهانت به ساحت مقدّس پیغمبر معظم اسلام صلی الله علیه و آله میباشد، ساخته شده و موجب خشم و اعتراض مسلمانان گردیده است.

ما نیز ساخت این فیلم را به شدت محکوم و اعلان می کنیم که مسلمانان هرگز در برابر این حرکات شیطانی آرام نخواهند نشست و آمریکا منتظر اقدامات شدیدتر باشد.

حسین نوری همدانی

22/6/1391

 

عمل ننگین توهین به ساحت پیامبر اسلام(ص) بی‌جواب نخواهد ماند

همچنین حضرت آیت الله مکارم شیرازى با انتشار پیامی ساخت فیلم موهن آمریکایى بر ضدّ اسلام و پیامبر اکرم (ص) را شدیدا محکوم کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بار دیگر دست‌هاى آلوده صهیونیست‌ها و بعضى از کشیش‌هاى افراطى آمریکایى که سوء نیت خود را قبلا در مورد آتش زدن قرآن مجید نشان داده بودند از آستین خیانت درآمد و محصول آن فیلمى آمریکایى با اهانت‌هاى بى‌سابقه نسبت به پیامبر اسلام (صلى الله علیه وآله وسلم) بود.

این عمل زشت و ننگین نشان داد که آنها از ترس بیدارى جهان اسلام و گسترش این آئین الهى در جهان سخت به وحشت افتاده‌اند و به هر کار احمقانه‌اى دست مى‌زنند که قطعآ نتیجه معکوس خواهد داشت.

خوشبختانه مسلمانان بیدار در چندین کشور عربى و اسلامى واکنش شدیدى نشان دادند و اثبات کردند که این اعمال ننگین بدون جواب نخواهد ماند.

لازم است مسلمانان سایر کشورها و مسلمانان بیدار کشورمان نیز با آنها هم صدا شده و در روز جمعه پاسخ دندان‌شکنى به این توطئه صهیونیستى ـ آمریکایى بدهند.

شگفت‌آور اینکه مسئولین آمریکایى و شوراى امنیت که دست‌نشانده آنهاست نه تنها این عمل را محکوم نکردند بلکه بعضى از آنها با اهانت به کسانى که در برابر سفارت‌خانه‌هاى آنان دست به تظاهرات زده بودند آنها را افرادى وحشى خواندند، در حالى که نام وحشى شایسته کسانى است که بدون هیچ دلیلى به مقدّس‌ترین اعتقادات مسلمین اهانت مى‌کنند و جهان را از آنچه هست ناامن‌تر مى‌نمایند.

ما ضمن محکوم کردن شدید این اهانت بى‌سابقه از همه مسلمین جهان مى‌خواهیم با پاسخ‌گویى مناسب و منطقى درس عبرتى به آنها و محرّکان آنها بدهند تا براى همیشه این‌گونه اعمال زشت و نفرت‌انگیز را فراموش کنند. (یُرِیدُونَ أَنْ یُطْفِئُوا نُورَ اللهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَیَأْبَى اللهُ إِلاَّ أَنْ یُتِمَّ نُورَهُ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ)

1391/06/23

جوامع علمی جهان با این اهانت برخورد کنند

حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی نیز در دیدار جمعی از طلاب و فضلای حوزه علمیه، با محکومیت اهانت جدید دشمنان دین مبین اسلام، خواستار برخورد جوامع علمی و بین المللی و آزادی‌خواهان جهان با این اهانت شد.

وی با بیان اینکه مبارزه با اسلام و پیامبر گرامی اسلام صلی الله علیه و آله از آغاز ظهور دین عزیز اسلام سابقه داشته است فرمودند: از روز اول که پیامبر عالیقدر اسلام برای نجات مردم ستمدیده و هدایت نسل‌های بشری به رسالت مبعوث شدند، دشمنان اسلام - که بیم و هراس زیادی از پیشرفت سریع این دین آسمانی داشتند- با آن وجود مقدس و قرآن کریم مخالفت‌ها نمودند که به خیال خام خود بتوانند جلوی پرتوافشانی نور خداوند را بگیرند ولی بحمدالله تا امروز موفق نشده و نخواهند شد.

آیت‌الله صافی گلپایگانی در ادامه باتوجه به پیشرفت و گسترش دین اسلام در سراسر جهان بیان داشت: مشاهده می‌شود که بسیاری از مردم حقیقت‌جو و جوانان آزادی‌خواه در کشورهای دنیا؛ به خصوص آمریکا و اروپا، گرایش شدیدی به دین مقدس اسلام پیدا دارند و هر ساله شاهد تشرّف بسیاری از آنان به این دین مبین می‌باشیم.امروز در آمریکا احداث مساجد و مراکز اسلامی پیشرفت قابل توجهی دارد و این، نشان از حقیقت این دین و تطابق احکام و دستورات آن با فطرت پاک و سلیم انسان‌ها دارد.

مرجع عالیقدر شیعه در ادامه با اشاره به اهانت جدید دشمنان علیه پیامبر مکرم اسلام صلی الله علیه و آله اظهار داشت: دشمنان قسم‌خورده‌ی اسلام با روش‌های جدید خود به مبارزه با اسلام عزیز که در حقیقت مبارزه با نور و هدایت الهی است برآمده و با ساختن فیلم‌های موهن به مقدسات، اهانت می‌نمایند.

ما با محکوم کردن این اهانت از مردم آزادی‌خواه دنیا و به خصوص مراکز علمی و دانشگاه‌های بزرگ ادیان مختلف جهان می‌خواهیم که این اعمال ضد دین، ضد علم و ضد منطق را محکوم کرده و به وظیفه‌ی بزرگ علمی و وجدانی خود عمل نمایند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: انشاء الله اسلام، سرتاسر گیتی را فتح می‌نماید و مردم ستم‌دیده و مظلوم جهان را -که از ستم مستکبرین و استعمارگران به ستوه‌ آمده‌اند- از سلطه‌ی آنان نجات می‌دهد، و در سرتاسر گیتی شاهد ندای الله اکبر و اهتزاز پرچم اسلام خواهیم بود.

 

بر همه مسلمانان لازم است که عکس العمل مناسب نشان دهند 

همچنین حضرت آیت‌الله جعفر سبحانی با انتشار پیامی فیلم موهن آمریکایى بر ضدّ اسلام و پیامبر اکرم (ص) را به شدت محکوم کرد.

پیام  این مرجع تقلید شیعیان به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

پیامبران آسمانی، آموزگاران الهی در میان تمام ملل جهان از احترام ویژه ای برخوردارند، زیرا آنان در تمام ادوار، مصلحان جامعه بوده و ارزنده‌ترین خدمت را به انسانیت عرضه داشته‌اند.

در مقابل یک چنین خدمت ارزنده، انسان و یا انسان نماهایی فیلم بسیار موهن نسبت به خاتم پیامبران (صلی الله علیه و آله) ساخته و از این طریق احساسات پاک یک میلیارد مسلمان جهان را جریحه دار ساخته‌اند.

این چنین رفتار با بزرگترین رسول آسمانی یعنی حضرت محمد بن عبدالله (صلی الله علیه و آله )، حاکی از رذالت و ناپاکی و به یک معنا بی خردی سازندگان آن است.

بر همه مسلمانان جهان لازم است که عکس العمل بسیار مناسب از خود نشان داده تا بار دیگر دشمنان در فکر تکرار آن نوع اعمال نباشند و به امید روزی که پرچم اسلام در سرتاسر جهان به اهتزار در آید.

جعفر سبحانی

قم – حوزه علمیه

 

دشمنان جبهه حق از عذاب سخت الهی غافلند 

حضرت آیت‌الله علوی گرگانی نیز با انتشار بیانیه جداگانه،ساخت فیلم موهن به ساحت حضرت رسول (ص) را به شدت محکوم کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

                                       بسم الله الرحمن الحیم  

قال الله تعالی : هل تنقمون منا الا ان آمنا بالله  و ما انزل الینا و ما انزل من قبل و ان اکثرکم فاسقون (مائده 58)

دشمن قسم خورده جبهه حق بار دیگر بغض خود را نسبت به پیامبر رحمت و عزت  اشکار کرد و با ساخت فیلمی موهن کینه های درونی خود را آشکار نمود.

اینان که به زعم خود با این کار قصد زنده کردن دوران جنگهای صلیبی و زمینه سازی برای جنگ بین تمدنها را در سر می پرورانند ازعذاب سخت الهی غافلند لکن به زودی به سزای عمل خود خواهند رسید و طبق وعده خدا که می فرماید «یخربون بیوتهم بایدیهم و ایدی المومنین » به دست خود یا مومینن خانه خراب خواهند شد.

اینجانب این اهانت عظیم را که از ناحیه برخی کارگردانهای شیطان صفت و با چراغ سبز صهیونیزم بین الملل انجام گرفته،محکوم می‌کنم و امت اسلامی را به هوشیاری نسبت به دسیسه های دشمنان فرا می خوانم و از شیعیان نیز می‌خواهم با تبعیت از علمای وارسته و آگاه و تبعیت از مکتب ولایت فقیه مسیر درست را پیموده و دسیسه های دشمنان را خنثی کرده و خشم خود را به درستی به جهانیان نشان دهند.



...


طبقه بندی: <-CategoryName->
نوشته شده در تاریخ چهار شنبه 27 / 6 / 1391برچسب:, توسط مسعود

شهید احمدرضا احدی رتبه اول کنکور پزشکی :

-------------------------

و چه کسی می‌داند که جنگ چیست؟

چه کسی می‌داند فرود یک خمپاره قلب چند نفر را می‌درد؟

 چه کسی می‌داند سوت خمپاره فردا به قطره اشکی بدل خواهد شد و این اشک جگرهایی را خواهد سوزاند؟

کیست که بداند جنگ یعنی سوختن، ویران شدن، آرامش مادری که فرزندش را همین الان با لای لای گرمش در آغوش خود خوابانیده؛ نوری، صدایی، ریزش سقف خانه و سرد شدن تن گرم کودک در قامت خمیده مادر؟

کیست که بداند جنگ یعنی ستم، یعنی آتش، یعنی خونین شدن خرمشهر، یعنی سرخ شدن جامه‌ای و سیاه شدن جامه‌ای دیگر، یعنی گریز به هرجا، هرجا که اینجا نباشد، یعنی اضطراب که کودکم کجاست؟

جوانم کجاست؟

دخترم چه شد؟

به کدام گوشه تهران نشسته‌ای؟

 





ادامه مطلب...
...



طبقه بندی: <-CategoryName->
نوشته شده در تاریخ شنبه 21 / 6 / 1391برچسب:, توسط مسعود

بعد از آغاز جنگ تحمیلى هم دهها بار...ما نصرت الهى را دیدیم؛ کمک الهى را دیدیم. یکى اش همین آمدن اسرا بود. ما حدود پنجاه هزار اسیر پیش عراق داشتیم؛ پنجاه هزار. او هم یک خرده کمتر از این، در همین حدودها، اسیر دست ما داشت. منتها فرقش این بود که اسیرهائى که او پیش ما داشت، همه نظامى بودند، اسیرهائى که ما پیش او داشتیم، خیلى شان غیرنظامى بودند. توى همین بیابانها مردم را جمع کرده بودند، برده بودند. من وقتى که جنگ تمام شد، به نظرم رسید که پس گرفتن این اسیرها از صدام، احتمالاً سى سال طول میکشد؛ سى سال! چون تبادل اسرا را در جنگ‌هاى معروف دیده بودیم دیگر. در جنگ بین الملل، جنگ ژاپن، بعد از گذشت بیست سى سال، هنوز یک طرف مدعى بود که ما چند تا اسیر پیش شما داریم؛ او میگفت نداریم؛ چک چونه، بنشین برخیز؛ تا بالاخره به یک نتیجهاى میرسیدند. باید صد تا کنفرانس گذاشته بشود، نشست و برخاست بشود، تا ثابت کنیم که بله، فلان تعداد اسیر هنوز باقى اند؛ آن هم قطره چکانى. صدام اینجورى بود دیگر؛ آدم بدقلق، بداخلاق، خبیث، موذى، هر وقت احساس قدرت کند، حتماً قدرت نمائى اى از خودش نشان بدهد؛ اینجور آدمى بود؛ صدام طبیعتش خیلى طبیعت پستِ دنى اى بود. آدمهاى پست و دنى هرجا احساس قدرت بکنند، آنچنان منتفخ میشوند که با آنها اصلاً نمیشود هیچ مبادله کرد؛ هیچ. آن وقتى که احساس ضعف میکنند، در مقابل یک قویترى قرار میگیرند، از مورچه خاکسارتر میشوند! دیدید دیگر؛ صدام به آمریکائى ها التماس میکرد. قبل از اینکه آمریکائى ها به عراق حمله کنند - این دفعه ى اخیر - التماس میکرد که بیائید با ما بسازید، همه مان علیه جمهورى اسلامى متحد بشویم. منتها شانسش نیامد دیگر که آمریکائى ها از او قبول کنند.
من میگفتم سى سال طول میکشد که اسرا آزاد بشوند. خداى متعال صحنه اى درست کرد و این احمق قضیه ى حمله اش به کویت پیش آمد، احساس کرد که اگر بخواهد با کویت بجنگد - البته جنگش با کویت به قصد تصرف کامل کویت بود - احتیاج دارد به اینکه از ایران خاطرش جمع باشد؛ این هم با بودن اسرا امکانپذیر نیست. اول نامه نوشت به رئیس جمهور وقت و به نحوى به بنده، چون از این طرف جواب درستى نگرفت، بنا کرد اسرا را خودش آزاد کردن، که دیگر آنهائى که یادشان است، یادشان هست. یکهو خبر شدیم که اسرا از مرز دارند مى آیند؛ همین طور پشت سر هم گروه گروه آمدند، تا تمام شد. این کار خدا بود، این نصرت الهى بود....

منبع: www.chafieh.parsiblog.com



...


طبقه بندی: <-CategoryName->
نوشته شده در تاریخ شنبه 21 / 6 / 1391برچسب:, توسط مسعود

یکى از چیزهائى که من میخواهم بخصوص به تشکلهاى دانشجوئى توصیه کنم، این است که به طور جدى به کارهاى فکرى و فرهنگىِ برنامه‌مند و هدفمند و عمیق بپردازند .

 

درباره‌ى مسائل گوناگون کشور – مثل همین چیزهائى که دوستان گفتند – کار کنید . فرض کنید شما درباره‌ى بانک مرکزى، درباره‌ى نظام سلامت، درباره‌ى مسئله‌ى جهاد اقتصادى تحقیق میکنید. این بسیار خوب است، اما به اینها اکتفاء نشود. درباره‌ى مسائل کلامى، کارهاى عمیق انجام بگیرد.

 

یک توصیه‌ى دیگر ما هم این است که تشکلهاى دانشجوئى با هم همفکرى و همکارى و همدلى نشان بدهند. حالا من نمیخواهم یک چیزى را حتماً یک پیشنهاد قطعى بکنم، اما به نظر آدم میرسد که مثلاً یک مجمع هماهنگ کننده‌اى بین این تشکلها وجود داشته باشد تا تشکلها همجهت پیش بروند. البته جهتهاى کلى تقریباً با هم یکسان است، خوب است. نمیخواهیم هم بگوئیم که این تشکلها با مختصاتى که هر کدام دارند، بایستى این مختصات را همه یک‌کاسه کنند؛ نه، تنوع و مختصات گوناگون در تشکلها هیچ ایرادى ندارد؛ منتها در جهتگیرى‌ها، در پیشرفت به سمت اهداف انقلاب، یک هماهنگى انجام بگیرد تا بتوانید بر محیط دانشجوئى اثرگذارى کنید. تشکلها باید بتوانند بر محیط دانشجوئى اثرگذارى کنند.

منبع: www.armaniust.ir



...


طبقه بندی: <-CategoryName->
نوشته شده در تاریخ شنبه 21 / 6 / 1391برچسب:, توسط مسعود

دیدیم که می شناسیمش ……..و تصویرش را از پیش در خاطر داشته ایم. دیدیم که می شناسیمش، نه آن سان که دیگران را…… و نه حتی آن سان که خود را. چه کسی از خود آشناتر ؟ دیده ای هرگز که نقش غربت در چهره خویش بیند و خود را نبشناسد؟
دیدیم که می شناسیمش، بیش تر از خود … تا آنجا که خود را در او یافتیم، چونان نقشی سرگردان در آبگینه که صاحب خویش را باز یابد و یا چونان سایه ای که صاحب سایه را …… و از آن پس با آفتاب خود را بر قدمگاهش می گستر دیم و شب که می رسید به او می پیوستیم.
آن صورت ازلی را چه کسی بر این لوح قدیم نقش کرده بود؟ می دیدیم که چشمانش فانی است ، اما نگاهش باقی، می دیدیم که لبانش فانی است ، اما کلامش با قی. چشمانش منزل عنایتی ازلی و دهانش معبر فیضی ازلی و دستانش... چه بگویم ؟ کاش گوش نامحرمان نمی شنید .
پهندشت "حدوث " افقی بود تا "طلعت ازلی " او را اظهار کند و "زمان فانی "، آینه ای که آن "صورت سرمدی را دیدیم که می شناسیمش، و او همان است ، که از این پیش طلعتش را در آب و خاک و باد و آتش دیده ایم، در خورشید آنگاه می تابد، در ابر آنگاه که می بارد،در آب باران آنگاه که در جست و جوی گودال ها و دره ها برمی آید ،در شفقت صبح ،در صراحت ظهر درحجب شب در رقّت مه و در حزن غروب نخلستان، در شکافتن دانه ها و در شکفتن غنچه ها ... در عشق پروانه و در سوختن شمع.
 

 

 





ادامه مطلب...
...



طبقه بندی: <-CategoryName->
نوشته شده در تاریخ شنبه 21 / 6 / 1391برچسب:, توسط مسعود

فیلمنامه حمله آمریکا و رژیم صهیونیستی به ایران

نتنیاهو(با نهایت عصبانیت بدون در زدن وارد دفتر کار اوباما میشود):  مرتیکه ، بلند شو یه کاری بکن دیگه

اوباما(با پوزخند میگه): الاغ مگه این طویله در نداره که مثله گوسفند وارد میشی؟

نتنیاهو (از شدت خشم ده بار رنگ عوض میکنه): چی؟!  به من میگی گوسفند، مثله اینکه یادت رفته کی تو رو آورده سر کار گاو چران  بی عرضه

اوباما(بادستپاچگی میگه): من ... من ... من          بیخیال بابا  یه غلطی کردم  شما به گوسالگی خودت ببخش.  خوب بگو ببینم چی شده؟

نتنیاهو( یه کم آروم میشه و با حالت گریه میگه):دست رو دلم نزار که خونه . این همه داریم شاخ و شونه برا ایران میکشیم ولی...

محل سگم به ما نمیزارن.

اوباما(با خنده میگه): آره ، اینو واقعا خوب اومدی

نتنیاهو: کوفت ، ببند دهن گشادتو

اوباما: بله قربان من دیگه خفه میشم ، بفرمایید

نتنیاهو(به یه حالت مرموز): باید به ایران حمله نظامی کنیم

اوباما( غش غش شروع به خندیدن میکنه): چرا جوک میگی ، تو هیچ غلطی نمی تونی بکنی

نتنیاهو (با عصبانیت) جک پدرت میگه ، ببند حلقتو

اوباما (به زور ساکت میشه): مگه کوری نمیبینی که موشکهای ایران به طرف ما هدف رفته ، میخوای آبکش بشیم؟ هر چند که ما بمب اتم داریم و از حقوق بشر هم چیزی حالیمون نیست  ولی ایرانم میزنه دخلمونو میاره ها.

حالا بگو چه نقشه ای داری؟

نتنیاهو(دراوج غرور): نترس من فکر اونجاش رو هم کردم.

اوباما(با کنجکاوی): بگو   بگو   فکرت چیه؟

نتنیاهو(با نهایت جدیت): میزنیم فرار میکنیم

اوباما(دهانش بازمانده): آفرین چرا این فکر به ذهن من نرسید.

نتنیاهو: چون تو خیلی احمقی گاوچران.

اوباما(زیر لب با خودش میگه): آره جون بابات ، شامپانزه

اوباما: حالا کی قراره شروع کنی؟

نتنیاهو: باید روش کارکنم ، تا عملیاتی بشه ، آخه این روش خیلی پیچیده ای هست.

نتنیاهو(با خوشحالی مثله بچه ها بپر بپر میکنه و از اتاق میره بیرون): آره   آره    این فکر محشریه.

 

تا وقتی که نتنیاهو بره فکر کنه  ماهم بریم یک استکان چای بخوریم 

راستی ادامه داستان رو شما دوستان بنویسید و در قسمت نظرات بزارید.

 

اگر بد بود  پیشاپیش معذرت خواهی میکنم.

 

 

 

 



...


طبقه بندی: <-CategoryName->
نوشته شده در تاریخ دو شنبه 4 / 6 / 1391برچسب:اوباما, اسراییل,حمله به ایران,طنز, توسط مسعود