عشق فقط عشق علی رهبر فقط سید علی
ولایت ، سیاسی ، فرهنگی ، شهدا ، تفریحی ، دل نوشته ، اطلاع رسانی

با سلام خدمت همه ی شما عزیزان

آری ملت غیور و شهید پرور ایران اسلامی باز هم حماسه ای دیگر آفرید و یکبار دیگر چشم جهانیان را خیره

ساخت تا از حیرت و تعجب انگشت در دهان گذاشته و به این همه عزت و سربلندی ،غبطه بخورند.

انشاالله خداوند به همه مردم ایران خیر و برکت و هرچه خوبی هست را عطا بفرماید.

 

درود بر شرفت ای ایران و ای ایرانی



...


طبقه بندی: <-CategoryName->
نوشته شده در تاریخ سه شنبه 22 / 11 / 1391برچسب:, توسط مسعود

خبرهای موثق حکایت از این دارد که در شرایط کنونی کشور ،دغدغه مقام معظم رهبری حضور حداکثری مردم در راهپیمایی فردا است وظیفه مردم ، فعالان و نخبگان جامعه ، زمینه سازی این حضور حداکثری است.

آری امروز هم حسین زمان منتظر لبیک ماست. لبیک یا حسین اولین و کمترین قدم ما میتواند باشد.

در پناه حق باشید

     یا علی



...


طبقه بندی: <-CategoryName->
نوشته شده در تاریخ دو شنبه 21 / 11 / 1391برچسب:, توسط مسعود


بسم‌اللَّه‌الرّحمن‌الرّحيم‌

 تبريك عرض ميكنيم اين عيد سعيد را به همه‌ى حضار محترم و ميهمانان عزيز و به همه‌ى ملت بزرگ ايران؛ همچنين تبريك عرض ميكنيم به همه‌ى مسلمين عالم، امت بزرگ اسلامى و به همه‌ى حق‌جويان و آزاديخواهان عالم. روز هفدهم ربيع‌الاول، روز بسيار بزرگى در تاريخ بشر است. ولادت زبده‌ى بشر، صفوت خوبان و خلاصه‌ى فضائل الهى كه در وجود ابناء بشر قرار داده است، در يك چنين روزى است. همچنين ولادت امام صادق (عليه الصّلاة و السّلام) كه وصى بحق پيغمبر و ناشر افكار صحيح اسلامى و اسلام ناب است، در يك چنين روزى است.

 

لطفا ادامه مطلب را بخوانید...





ادامه مطلب...
...



طبقه بندی: <-CategoryName->
نوشته شده در تاریخ شنبه 10 / 11 / 1391برچسب:, توسط مسعود

آنچه که براى ما مسلمانها مهم است، این است که معرفت خود را نسبت به اسلام و پیغمبر گرامى اسلام، زیاد کنیم. امروز در دنیاى اسلام یکى از دردهاى بزرگ، درد تفرقه و جدایى است. محور وحدت عالم اسلام، مى‏تواند وجود مقدّس پیغمبر – نقطه اعتقاد همه؛ نقطه تمرکز عواطف همه انسانها – باشد. ما مسلمانها هیچ نقطه‏اى را به این روشنى و به این جامعیت – مثل وجود مقدّس پیغمبر – نداریم؛ که هم مسلمانها به او معتقدند، هم علاوه بر اعتقاد، یک پیوند عاطفى و معنوى، دلها و احساسات مسلمانان را به آن وجود مقدّس، متّصل کرده است. این بهترین مرکز وحدت است.
تصادفى نیست که ما مشاهده مى‏کنیم در این سالهاى اخیر، مثل دوران قرون وسطى‏ و دوران تحلیلهاى مغرضانه مستشرقین،نسبت به ساحت مقدس نبى‏اکرم اهانت روا مى‏دارند. در دوران قرون وسطى‏ کشیشان مسیحى در نوشته‏ها، گفتارها و کارهاى هنریشان و در دورانى که تاریخ نویسى مستشرقین باب شد، همانها در آثارشان به شخصیت پیغمبر اکرم اهانت مى‏کردند. در قرن گذشته هم باز دیدیم که مستشرقین غیرمسلمانِ غربى یکى از نقاطى را که مورد تشکیک و در مواردى مورد اهانت قرار دادند، شخصیت مقدس و مبارک نبى‏اکرم بود!
مدتها فاصله شده بود؛ ولى اخیراً باز شروع کردند. در چند سال اخیر، انسان یک تهاجم مطبوعاتى و فرهنگى پلید و شومى را در اکناف عالم نسبت به شخصیت نبى‏اکرم صلّى‏اللَّه‏علیه‏وآله‏وسلّم مشاهده مى‏کند. این کار مى‏تواند حساب شده باشد؛ چون به این نقطه توجّه شده است که مسلمانان مى‏توانند برگرد محور وجود مقدّس نبى‏اکرم و اعتقاد و محبت و عشق به او جمع شوند. لذا آن مرکز را مورد مناقشه قرار مى‏دهند.
علماى اسلام، روشنفکران مسلمان، نویسندگان، شعرا و هنرمندان در دنیاى اسلام، امروز وظیفه دارند تا آن‏جایى که توان آنها اجازه مى‏دهد، شخصیت نبى‏اکرم و ابعاد عظمت این وجود بزرگ را براى مسلمانان و غیر مسلمانان ترسیم کنند. این امر به اتّحاد امت اسلامى و به خیزشى که امروز در نسلهاى جوان امت اسلام به سوى اسلام مشاهده مى‏شود، کمک خواهد کرد. ( ۳۱/ ۰۳/ ۷۹ )

 

لطفا ادامه مطلب را بخوانید...





ادامه مطلب...
...



طبقه بندی: <-CategoryName->
نوشته شده در تاریخ شنبه 10 / 11 / 1391برچسب:, توسط مسعود


۱- سرمایه‌گذاری انسانی

انتخابات سرمایه ‏گذارى عظیم ملت ایران است؛ مثل این‌که شما سرمایه ‏ى سنگین و عظیمى را در بانک می‌گذارید، بانک با آن کار می‌کند و شما از سودش استفاده می‌کنید؛ انتخابات یک چنین چیزى است. ملت ایران سرمایه ‏گذارى عظیمى را می‌کند، سپرده‏ گذارى بزرگى را انجام می‌دهد و سود آن را می‌برد.

آراء یکایک شما مردم سهمى است از همان سرمایه‏ گذارى و سپرده‏گذارى. هر رأیى که شما در صندوق می‏اندازید، مثل این است که یک بخشى از پول آن سپرده را دارید تأمین می‌کنید. یک رأى هم اهمیت دارد.

هرچه انتخابات پرشورتر باشد، عظمت ملت ایران بیشتر در چشم مخالفان و دشمنانش دیده خواهد شد؛ براى ملت ایران حرمت بیشترى خواهند گذاشت؛ دوستان شما هم در دنیا خوشحال می‌شوند. عظمت ملت ایران را حضور مردم در انتخابات نشان می‌دهد.

بیانات در جمع زائران و مجاوران حضرت امام رضا (ع) ۱/۱/۱۳۸۸

 

۲- ثمره مردم‌سالاری دینی

انتخابات در کشور ما یک حرکت نمایشى نیست. پایه‏ ى نظام ما همین انتخابات است. یکى از پایه ‏ها، انتخابات است. مردم‏سالارى دینى با حرف نمی‌شود؛ مردم‏سالارى دینى با شرکت مردم، حضور مردم، اراده‏ى مردم، ارتباط فکرى و عقلانى و عاطفى مردم با تحولات کشور صورت می‌گیرد؛ این هم جز با یک انتخابات صحیح و همگانى و مشارکت وسیع مردم ممکن نیست.

این مردم‏سالارى، عامل پایدارى ملت ایران است. این‌که شما توانسته ‏اید در طول این سى‌سال از نهیب ابرقدرت‌ها نترسید، این‌که ابرقدرتها هم غیر از نهیب نتوانستند ضربه ‏ى اساسى به شما بزنند، این‌که جوانان کشور در ورود به میدان‌هاى گوناگون این شجاعت و اخلاص را نشان می‌دهند، ناشى از مردم‏سالارى دینى است.

بیانات در جمع زائران و مجاوران حضرت امام رضا (ع) ۱/۱/۱۳۸۸

لطفا ادامه مطلب را بخوانید...





ادامه مطلب...
...



طبقه بندی: <-CategoryName->
نوشته شده در تاریخ چهار شنبه 9 / 11 / 1391برچسب:, توسط مسعود

۱-این جنگ نرم ، شما جوانهای دانشجو ، افسران جوان این جبهه اید.

2-شرط اصلی فعالیت درست شما در این جبهه ی جنگ نرم ، یکی اش نگاه خوشبینانه وامیدوارانه است .

۳-خط اغفال به خصوص خواص و نخبگان از تاثیر دشمن ، یکی از خطوط القائی و تبلیغاتی دشمن است.

۴-در میدان تنظیم شده ی از سوی دشمن بازی نکنید.... چون چه ببرید ، چه ببازید ، به نفع اوست.

۵-امروز اولویت اصلی کشور مقابله با جنگ نرم دشمن است.

۶-در این جنگ نرم وظیفه مجموعه فرهنگی این است که هنر را تمام عیار و با قالبی مناسب به میدان آورد تا اثرگذار شود .

۷-جنگ نرم، صحنه رویارویی دروغ های بزرگ باواقعیت های تردیدناپذیراست .

۸-دراین جنگ نرم،کافی است هواداران جبهه حق بیدارباشندو بیکار ننشینند چراکه زبان حق همیشه مؤثرتراز زبان باطل است.

 

لطفا ادامه مطلب را بخوانید...





ادامه مطلب...
...



طبقه بندی: <-CategoryName->
نوشته شده در تاریخ چهار شنبه 9 / 11 / 1391برچسب:, توسط مسعود