عشق فقط عشق علی رهبر فقط سید علی
ولایت ، سیاسی ، فرهنگی ، شهدا ، تفریحی ، دل نوشته ، اطلاع رسانی
سخنان سید حسن نصرالله در مورد پهپاد حزب الله در محافل و روزنامه های مختلف بازتاب های فراوانی داشته است که در زیر به گوشه ای از این تحلیلها می پردازیم
 
نیویورک تایمز

روزنامه آمریکایی نیویورک‌تایمز با اشاره به سخنان شب گذشته سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب‌الله لبنان، نفوذ پهپاد این جنبش تا عمق مرزهای فلسطین اشغالی را نشانه‌ای از پیشرفت تسلیحاتی عمیق حزب‌الله از زمان جنگ 33 روزه دانست.
روزنامه آمریکایی نیویورک‌تایمز به پوشش بخشی از سخنان سید حسن نصرالله پرداخت که پرواز این پهپاد ساخته شده در ایران را دستاوردی بی‌سابقه و نمادی از توانمندی نظامی حزب‌الله دانسته بود.
طبق نوشته این روزنامه، سخنان شب گذشته دبیر کل حزب‌الله لبنان تا کنون با واکنشی از طرف مقامات رسمی اسرائیل روبرو نشده است، اما انتظار می‌رود آنها انگشت اتهام را به سمت حامی حزب‌الله، یعنی ایران نشانه بگیرند.
یکی از مقامات ارشد اسرائیل که مجاز به افشای نام نبوده است، به روزنامه نیویورک‌تایمز گفت: «جای هیچ تعجبی نیست که دستگاه نظامی حزب‌الله تا اندازه زیادی در ایران ساخته شده باشد».
بنتا برتی، یکی از کارشناسان موسسه مطالعات امنیت ملی در تل آویو گفت ابه نظر وی ین موضوع که حزب‌الله مسئولیت ارسال این پهپاد را به عهده گرفته است این ظن را تقویت می‌کند که «نبرد سال 2006 توانسته است به حزب‌الله ضربه بزند اما آنها طی سالهای گذشته کاری بیش از جبران مافات انجام داده‌اند».
رژیم صهیونیستی در جنگ 33 روزه که با هدف آزاد سازی دو  اسیر نظامی این رژیم در نزد حزب الله صورت گرفت، نتوانست به هیچ کدام از اهداف اولیه اعلام شده خود در این جنگ دست یابد و حزب الله لبنان توانست در این مدت ضربه سختی به اسرائیل وارد کند که در جنگ این رژیم با اعراب بی سابقه بود.
وی افزود: «آنها زرادخانه تسلیحاتی خود را به روز کرده‌اند. این چیزی است که ما آن را می‌دانستیم و علامت دیگری است که نشان می‌دهد حزب‌الله در صحنه باقی مانده و با آموزش‌های بیشتر برای دور بعدی مبارزه آماده شده است».


 

ادامه مطلب را بخوانید....





ادامه مطلب...
...



طبقه بندی: <-CategoryName->
نوشته شده در تاریخ یک شنبه 21 / 7 / 1391برچسب:, توسط مسعود

به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری الانتقاد، میشل سلیمان رئیس‌جمهور لبنان با اشاره به نفوذ پهپاد حزب‌الله لبنان به سرزمین‌های اشغالی اعلام کرد این عملیات میزان نیاز لبنان به تصویب استراتژی دفاعی برای استفاده از توانمندی‌های نظامی مقاومت برای دفاع از لبنان را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد این استراتژی می‌تواند راهکاری برای تصویب مقررات لازم برای استفاده از این قدرت در راستای برنامه‌های ارتش و نیازهای دفاعی و منافع ملی لبنان در هر شرایطی باشد.

سلیمان با اشاره به تجاوزهای روزانه رژیم صهیونیستی به تمامیت ارضی و فضای لبنان که همواره مورد شکایت این کشور به سازمان ملل متحد بوده است، گفت: این نیاز به وجود آمده است که اسرائیل فوراً تجاوزهای خود به لبنان را متوقف کرده و قطعنامه 1701 را اجرایی ساخته و امنیت و صلح در منطقه را حفظ کند.

وی همچنین خواستار توجه لبنانی‌ها به ضرورت دور نگه داشتن مناطق لبنانی از سقوط موشک‌های مربوط به بحران سوریه شد، چرا که به گفته وی، امروز تعدادی موشک که از درگیری های موجود در مرزهای سوریه و لبنان به داخل لبنان شلیک شده، در عمق منطقه مشاریع القاع سقوط کرد.

 منبع: www.farsnews.com



...


طبقه بندی: <-CategoryName->
نوشته شده در تاریخ یک شنبه 21 / 7 / 1391برچسب:, توسط مسعود
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، پرواز پهپاد حزب‌الله لبنان بر فراز سرزمین‌های اشغالی را نشان‌دهنده ضعف سیستم دفاعی اسرائیل دانست.

 
به گزارش ایسنا، محسن رضایی که در حاشیه دومین کنفرانس ملی دانشجویی کارآفرینی در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت، اظهار کرد: این پرواز نشان داد سیستم دفاعی اسرائیل بسیار ضعیف‌تر از آن چیزی است که آنها ادعا می‌کردند و مردمی که در سرزمین‌های اشغالی هستند به ادعای پوچ دولمتردان آنجا بیشتر آگاه شدند.

 



...


طبقه بندی: <-CategoryName->
نوشته شده در تاریخ یک شنبه 21 / 7 / 1391برچسب:, توسط مسعود

 

این بیانات در دو سال اخیر و در پی شهادت دانشمندان شهید آقایان علیمحمدی، شهریاری، رضایی نژاد و احمدی روشن بیان شده است.

ـ دست جنایتکاری که این ضایعه (شهادت استاد دانشمند مرحوم آقای دکتر مسعود علیمحمدی) را آفرید، انگیزه ی دشمنان جمهوری اسلامی را که ضربه زدن به حرکت و جهاد علمی کشور است، افشاء و برملا کرد. بی گمان همت دانشمندان و استادان و دانش پژوهان کشور، به رغم دشمن، این انگیزه ی خباثت آلود را ناکام خواهد گذاشت.[1]

 

 

ـ شهادت این دانشمندان برجسته در راه آرمان های بلند و الهی، به کشور، انقلاب اسلامی، ملت ایران و محیط علمی آبرو بخشید و آنان با این شهادت، به بالاترین رتبه از ارزش های معنوی دست یافتند.

اجر و پاداش الهی برای این جانفشانی ها و خون های به ناحق ریخته، بزرگ ترین تسلی است. ضمن آن که قدردانی و ارزش گذاری مردم و رسانه ها، تسلای دیگری برای تحمل این حادثه سخت و سنگین است و این صبر و تحمل شما، موجب جلبِ رحمت الهی می شود. راه معنوی و علمی آنان را ادامه دهید و چراغ پرفروغی برای ارشاد و راهنمایی جوانان این سرزمین باشید.[2]

 ـ عزیزان من! فشارهایی که در طول این سی و سه سال بر ایران اسلامی، بر جمهوری اسلامی وارد شد، شاید بشود گفت علت اصلی همین بود که نگذارند یک الگو در مقابل چشم مردم مسلمان منطقه به وجود بیاید؛ چون بدون الگو، حرکت ها دشوار است؛ با وجود الگو، حرکت ها آسان است. وقتی یک ملتی الگو شد، یک حرکتی الگو شد، تشویق می کند، استعدادها را به حرکت درمی آورد. می خواستند این نشود.

ادامه مطلب را بخوانید...





ادامه مطلب...
...



طبقه بندی: <-CategoryName->
نوشته شده در تاریخ چهار شنبه 17 / 7 / 1391برچسب:, توسط مسعود

محسن رضایی در جمع دانشجویان ایرانی مقیم لندن:

سال ۸۸ مسائلی را گفتم که نمی‌خواستم روی بدهد، ولی روی داده است

ما خواهان جنگ نیستیم ولی خود را برای دفاع کاملاً آماده کرده‌ایم، البته صهیونیست‌ها جرات حمله به ایران را هم ندارند و این حرف‌ها را برای کسب امتیاز از رئیس جمهور آینده آمریکا می‌زنند، ولی اگر حمله کنند قدرت بازدارنده ایران ضربه مهلکی به آن‌ها خواهد زد و تعداد تلفات اسرائیل از ۱۰ هزار نفر کمتر نخواهد بود. لذا آن‌ها خیلی زود متوقف خواهند شد.

 

ادامه مطلب را بخوانید...





ادامه مطلب...
...



طبقه بندی: <-CategoryName->
نوشته شده در تاریخ چهار شنبه 17 / 7 / 1391برچسب:, توسط مسعود

به فاصله کمتر از 24 ساعت از وقوع یک ناآرامی کوچک در اطراف بازار تهران، هیلاری کلینتون در مصاحبه‌ای گفت که تحریم‌های آمریکا علیه ایران به سرعت قابل لغو خواهد بود، اگر ایران در موضوع هسته‌ای همکاری کند.

مصاحبه تقریبا غیر منتظره خانم وزیر در حالی انجام شد که تا پیش از آن چه در مذاکرات و چه در اظهارات علنی امریکایی از اینکه چیزی درباره احتمال کاهش تحریم‌ها علیه ایران بگویند به شدت اکراه داشتند. تا پیش از این تاریخ، پیدا کردن حتی یک نمونه از اظهارات مقام‌های آمریکایی در این باره که تحت شرایطی احتمال لغو سریع تحریم‌های اعمال شده علیه ایران وجود دارد بسیار دشوار و بلکه غیر ممکن است و اساسا این شیوه سخن گفتن با راهبرد آمریکا علیه ایران که در اصل مبتنی است بر افزایش گام به گام تحریم‌ها به بهانه مسئله هسته‌ای –نه برای حل آن-، منافات دارد. اگر اینطور است پس چه چیزی کلینتون را وادار کرد که بی محابا از احتمال لغو سریع تحریم‌ها علیه ایران سخن بگوید؟

پاسخ را باید در خیابان‌های ایران جست. آمریکایی‌ها روز چهارشنبه گذشته برای نخستین بار حس کردند تحریم‌ها چنان بر محیط داخلی ایران اثر گذاشته که فضا در حال امنیتی شدن است و مردم تصمیم به حضور در خیابان گرفته‌اند.

آنچه کلینتون را به اظهار نظر سریع درباره موضوع تحریم‌ها واداشت در واقع محصول تحلیلی بود که آمریکا از ناآرامی روز چهارشنبه در تهران کرد. اگر بخواهیم این تحلیل را خلاصه کنیم، می‌توان مسئله را این طور دسته بندی کرد:

1- آمریکایی‌ها ناآرامی‌های روز چهارشنبه را به عنوان آغاز اعتراضات اجتماعی به وضعیت اقتصادی تحلیل کردند.

2- ارزیابی آمریکا این بود –و هست- که مردم ایران پذیرفته‌اند که بخش مهمی از مشکلات اقتصادی محصول تحریم‌هاست.

3- همچنین آمریکایی‌ها تصور می‌کردند مردم ایران متقاعد شده‌اند که موضوع هسته‌ای –به عنوان منشا تحریم‌ها- ارزش تحمل فشار اقتصادی تا این حد را ندارد.

4- نگرانی آمریکا این بود که حالا که یک بار دیگر فرصت بی نظیر ناآرامی اجتماعی در ایران بوجود آمده، این فرصت مثل سال 88 از دست برود. آمریکایی‌ها عقیده دارند فرصت سال 88 از جمله به این دلیل از دست رفت که معترضان به جای پیگیری اهداف عینی و مشخص، خیلی زود با اصل نظام در گیر شدند و در نتیجه مقابله سختی با آنها صورت گرفت.

5- بنابراین، ایده آمریکا این است که این بار نباید اشتباه سال 88 را تکرار کرد و معترضان باید نیروی خود را صرف مطالبه یک موضوع مشخص از نظام یعنی کوتاه آمدن در بحث هسته‌ای کنند.

6- و برای اینکه این اتفاق بیفتد باید معترضان کدی در ذهن داشته باشند که اگر نظام در موضوع هسته‌ای تغییر موضع دهد، تحریم برداشته و در نتیجه مشکلات اقتصادی آنها حل خواهد شد.

بنابراین، این تعبیر کاملا دقیق و قابل دفاع است که کد خانم کلینتون برای جهت دادن به اعتراضات داخل ایران، جلوگیری از به بیراهه رفتن و دور شدن آن از منافع اصلی آمریکا، امید دادن به اینکه این بار معترضان قادر خواهند بود یک دستاورد علنی به دست بیاورند و شعله‌ور نگهداشتن آتش آشوب‌ها به داخل ایران ارسال شد.

ایران هسته ای می‌نویسد: این موضوع علاوه بر اینکه اولویت‌های آمریکا را به ما نشان می‌دهد، واجد این پیام هم هست که آمریکا به خوبی تجربه فتنه 88 را مطالعه کرده و سعی کرده درس‌هایی کاربردی از آن بیاموزد.

اینکه ماهیت ناآرامی چهارشنبه چه بود و استراتژی خانم کلینتون چرا شکست خورد، موضوع نوشته‌ای دیگر خواهد بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران



...


طبقه بندی: <-CategoryName->
نوشته شده در تاریخ چهار شنبه 17 / 7 / 1391برچسب:, توسط مسعود

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی اعلام کرد: مردم خداجو و ولایت مدار این استان سه شنبه شب بر فراز بام‌ها بانگ الله اکبر سرخواهند داد.

به گزارش قدس انلاین به نقل از  مهر، در این اطلاعیه آمده است: این اقدام به شکرانه سفر پرخیر و برکت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای به خراسان شمالی صورت می‌گیرد و قراراست بانگ تکبیر آحاد مردم مومن و شهیدپرور استان ساعت 21 سه شنبه شب 17 مهرماه، در میادین و بر فراز بام‌های شهرهای استان طنین انداز شود.

مردم خراسان شمالی پس از 27 سال چشم انتظاری سرانجام ساعت 8 صبح چهارشنبه 19 مهرماه در بجنورد مرکز خراسان شمالی، به دیدار رهبر و مولای خود نایل می‌شوند.

سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی آخرین سفر دوره‌ای معظم له به استان‌های کشور است

منبع: www.shahrekhabar.com



...


طبقه بندی: <-CategoryName->
نوشته شده در تاریخ چهار شنبه 17 / 7 / 1391برچسب:, توسط مسعود

شیطان بزرگ آمریکا و رژیم اشغالگر صهیونیستی به خیال خودشان با ساخت و انتشار این فیلم توهین آمیز میتوانند

در ایمان جوانان ما خللی وارد کرده و آنها را نسبت به مقدساتمان بی اعتنا نشان دهند، ویا اینکه فکر کردند میتوانند

با این فیلم باعث ایجاد تفرقه شوند.

ولی زکی خیال باطل  ، کاملا بر خلاف مقاصد شوم آنان اتفاق افتاد وهمانگونه که میبینید کل مسلمانان جهان به خروش آمدند و وحدت بین آنها محکم تر شده.

به گفته یکی از معصومین : خداوند دشمنان ما را از احمق ها قرار داده است.



...


طبقه بندی: <-CategoryName->
نوشته شده در تاریخ جمعه 29 / 6 / 1391برچسب:, توسط مسعود
صفحه قبل 1 ... 5 6 7 8 9 ... 21 صفحه بعد