عشق فقط عشق علی رهبر فقط سید علی
عشق فقط عشق علی رهبر فقط سید علی
ولایت ، سیاسی ، فرهنگی ، شهدا ، تفریحی ، دل نوشته ، اطلاع رسانی

یک پژوهشگر انقلاب اسلامی از فعالیت ده ها مؤسسه رسمی در آمریکا برای ارایه راهکار جهت زمین زدن نظام اسلامی خبر داد و اظهار داشت: هم اکنون خون شهدای ایران جهانی شده و دشمنان با شدت در تلاش برای از بین بردن آرمان های این شهدا در جهان هستند؛ از این رو ده ها مؤوسسه رسمی برای زمین زدن نظام اسلامی را به کار گرفته اند.
یک لحظه فکر کنید که اگر در دوران دفاع مقدس همین شهدا که از خود ما بودند سهل انگاری میکردند و مثلا با خودشون میگفتند که برو بابا به من چه ، بزار چند روز خوش باشیم ما رو چه به این کارا ، پس نظام چه کاره هست و ... اما این کارو نکردن و از همه چیزشون گذشتن(همه چیزشون) و رفتن که رفتن که... اونا رفتن تا منو شما بمونیم هیچ فکر کردین که اونا هم مثل ما آدم بودن ، دل داشتن ، آرزو داشتن و... اما با همه این حرفا پا رو همه چیزشون گذاشتن وفرمان بردار رهبرشون بودن الان حتما با خودتون می گین اگر ما هم اون زمان بودیم همین کارو میکردیم اما من از طرف خودم میگم ، فکر نمیکنم که میتونستم کار شهدا رو بکنم وپا روی همه چیزم بزارم. میدونید چرا ؟ چون من ، جوان قرن 21 حاضر نیستم حتی از یک چیزم بگزرم . مثلا حتی حاضر نیستم صبح زود از خواب بیدار شم و به کارای خودم برسم بقیش پیشکش. کدوم یکی از ما حاضره از خواسته خودش به خاطره دیگری گذشت کنه؟ کدوم یکی از ما حاضره به خاطر رهبرش یه کم فقط یه کم به خودش سختی بده؟ و ... دوستان من دشمنان همه دست به یکی کردن وهمه علیه ایران قد علم کردن ومیخوان که این ملت واین نظام نباشه مشکله اونا انرژی هسته ای نیست ، مشکله اونا اسلام هست ، دین هست ، خدا هست اونا با اسلام در افتادن . تا الان با خودتون فکر کردین که از اون اسلامی که پیامبر(ص) پایه گزارش بود واین همه معصومین ما رنج ومشقت کشیدن تا زنده نگهش دارن الان چی ازش باقی مونده؟ من میگم مرکز اون اسلام در حال حاضر ایران هست ، قبول نداری ؟ یه کم فکر کن. دوستان منو شما در برابر این نظام واسلام مسولیم و بر عهده ی تک تک ماست تا ازش محافظت کنیم .  



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







...


طبقه بندی: <-CategoryName->
نوشته شده در تاریخ شنبه 12 / 2 / 1391برچسب:, توسط مسعود